SSC Allmänt snack Träffar 2015-08-29 Arlanda Bilfestival

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 128 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Älskar dig med!
      Problem: vi var ju Inni. Jag kör och Henke får festa.
      Hur svårt kan det vara?

Svullo
      Deltagare

”I klubbarnas bilparad väljs max 5 bilar ut per bilklubb. Dessa bilar ska vara utvalda vid ankomst till festivalen och ha ett skrivet manus (kring historisk och berättelser kopplade till bilen som intresserar publiken) som överlämnas till mottagande funktionär. Vid paraden marknadsförs även bilklubben i en intervju. Tiden för paraden är ca 5 min per klubb.”

Kanske är läge att meddela dom 5 innan lördag, enklare att knåpa ihop
        manus om bilen hemma än på plats 😀

Bubu
        Deltagare

Ska vi ses vid Opus Bilprovning Arlandastad kl. 07.30 och samköra till träffen?

Markus
          Deltagare

Ska vi ses vid Opus Bilprovning Arlandastad kl. 07.30 och samköra till träffen?

Vi har fått ett mail där det står att vi ska vara på plats 08:30. Då räcker det att vi samlas 08 och åker kvart över.

Jag ska se till att uppdatera vår lista också då det skett lite förändringar. Alla kommer att få plats. Tyvärr har vi fortfarande inte fått nys om någon rallybil än. Det är inte försent. Fråga gärna om ni känner någon. I så fall fixar vi/jag givetvis inträdet och lite soppapengar för transporten.

SaraW
            Keymaster

Vi har fått lite lös information kring maten. Det är samma leverantör till Vasaloppet och Orsa Sportbilsfestival. Har ni varit på någon av dessa så vet ni säkert. Sägs vara bra mat för ca en hundring. De tar både kontant och kort.

Vasaloppet och Orsa, då känner jag mig som hemma. Burkar vara bra mat på båda arrangemangen 🙂

LegacyLarsa, om du vill åka ner så har jag plats över i min bil.

Tänker folket åka ner lördag morgon eller någon som åker ner fredag och sover på närliggande hotell eller lik?

Vince
              Keymaster

”I klubbarnas bilparad väljs max 5 bilar ut per bilklubb. Dessa bilar ska vara utvalda vid ankomst till festivalen och ha ett skrivet manus (kring historisk och berättelser kopplade till bilen som intresserar publiken) som överlämnas till mottagande funktionär. Vid paraden marknadsförs även bilklubben i en intervju. Tiden för paraden är ca 5 min per klubb.”

Kanske är läge att meddela dom 5 innan lördag, enklare att knåpa ihop
                manus om bilen hemma än på plats 😀

Klart att min bil ska vara med. En av de få original värsting STIer 😉 i Sverige…..och ändå piskar den de flesta på bana :p 😉

Vasaloppet och Orsa, då känner jag mig som hemma. Burkar vara bra mat på båda arrangemangen 🙂

LegacyLarsa, om du vill åka ner så har jag plats över i min bil.

Tänker folket åka ner lördag morgon eller någon som åker ner fredag och sover på närliggande hotell eller lik?

Klart att Larsa skall med ner d—0.o—b.
                Jag åker upp på fredag och sover hos en av våra snälla styrelsemedlemmar 🙂 d—0.o—b. Stannar även på lördag kväll ifall det blir nån kvällsaktivitet 😀

SaraW
                Keymaster

Jag åker upp på fredag och sover hos en av våra snälla styrelsemedlemmar 🙂 d—0.o—b. Stannar även på lördag kväll ifall det blir nån kvällsaktivitet 😀

Okej, tänkte åka ner fredag och stanna över helgen om någon har en golvbit att låna ut (luftmadrass har jag) annars får det bli hotell :p

Surbarbro
                  Deltagare

Okej, tänkte åka ner fredag och stanna över helgen om någon har en golvbit att låna ut (luftmadrass har jag) annars får det bli hotell :p

Jag har plats över. Du behöver inte ligga på luftmadrass.
                    Slå mig en signal. 070 571 18 85

bobban
                    Deltagare

Finns plats hos mig med

JDM Subaru Legacy 2.0 GT Spec B 2004

Zlasher
                      Deltagare

Klart att min bil ska vara med. En av de få original värsting STIer 😉 i Sverige…..och ändå piskar den de flesta på bana :p 😉

Vi får se, jag kanske åker shotgun med dig. JRM trodde att de skulle hinna klart min bil innan fredag, men börjar kännas som att de inte kommer hinna det…

Vince
                        Keymaster

Vi får se, jag kanske åker shotgun med dig. JRM trodde att de skulle hinna klart min bil innan fredag, men börjar kännas som att de inte kommer hinna det…

Hoppas att du får tillbaks den. Annars får du åka med mig d—0.o—b.

Vince
                          Keymaster

Tja alla glada :). Pratade idag med några från Sthlm trakten och vi hade som förslag att vi som redan åker på fredag och ni som bor i trakten ev. skulle träffas redan på fredag kväll o käka nåt ihop (typ på nån pizzeria eller dylikt).

Skriv ditt namn om du är på d—0.o—b. (nån från Sthlm trakten får komma med ett förslag på ställe 🙂 har bara koll på Paris jag ;))

Fredags käk
                            1. Vince
                            2.
                            3.
                            4.
                            5.
                            ……

Zlasher
                            Deltagare

Finns ju många ställen. Men PizzaHut i haninge är ju najs. Kan man även passa på att tvätta bil efteråt.

Fredags käk
                              1. Vince
                              2. Zlasher
                              3.
                              4.
                              5.

Fredsson
                              Deltagare

Vilken tid?

Finns ju många ställen. Men PizzaHut i haninge är ju najs. Kan man även passa på att tvätta bil efteråt.

Fredags käk
                                1. Vince
                                2. Zlasher
                                3. Fredsson
                                4.
                                5.

bobban
                                Deltagare

Gick inte kopiera på luren men jag är på 🙂

JDM Subaru Legacy 2.0 GT Spec B 2004

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 128 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.