Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 128 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Synd att det är så många som inte har möjlighet att ställa ut. Är det fler som vill hänga på så har vi minst 5 platser över!

Jag har uppdaterat första inlägget med nya listan. Är det någon som inte vill köra “karavan”? Det får ta max en minut per bil och när speakern väl läst upp modellnamnet och vad det är för fälgar så är säkert tiden slut 😉 Behöver alltså inte vara någon uppsats…

Vince
      Keymaster

Klart att vi vill.
        Sara ska bo hos oss. Jag håller på och tjatar med henne.
        Hon la ut ett inlägg på F.
        Det jag inte har.
        Trodde att hon var nere vid 18.
        Vi kan väl höras.

Gött d—0.o—b…klart att vi höres 🙂

Jommie
        Deltagare

Synd att det är så många som inte har möjlighet att ställa ut. Är det fler som vill hänga på så har vi minst 5 platser över!

Jag har uppdaterat första inlägget med nya listan. Är det någon som inte vill köra “karavan”? Det får ta max en minut per bil och när speakern väl läst upp modellnamnet och vad det är för fälgar så är säkert tiden slut 😉 Behöver alltså inte vara någon uppsats…

Kommer med en 2013 STI Racing, men den är bara lånad för anledningen, så har inte så mycket att säga om den. Enda speciella måste jo vara att den är 100% original 😉

Bubu
          Deltagare

Är det någon som inte vill köra “karavan”? Det får ta max en minut per bil och när speakern väl läst upp modellnamnet och vad det är för fälgar så är säkert tiden slut 😉 Behöver alltså inte vara någon uppsats…

Jag förstår inte riktigt vad “karavan” är för något. Är det samma som bilparad där 5 bilar väljs ut av styrelsen, eller är det någonting annat som jag har missat i tråden?

Fricke.w
            Deltagare

Syns i morgon!
              Kommer stå med TimeattackNU 🙂

xevz

Jaså, det fanns plats till mig i år också, trevligt! 🙂
                Då måste man dra sig iväg och tvätta bilen ikväll då.

Hur var det, behövde ni ha en liten text om bilen eller var det bara för karavanen (som jag för den delen kan åka, men jag har ju som bekant helt orginalbil)?

Markus
                Deltagare

Jag förstår inte riktigt vad “karavan” är för något. Är det samma som bilparad där 5 bilar väljs ut av styrelsen, eller är det någonting annat som jag har missat i tråden?

Samma sak. Bara en temporär sinnesförvirring kring namnet från min sida 🙂

Markus
                  Deltagare

Vi kommer ha en batteridriven stereo (den som var med på årsträffen) och en TV. Tanken är att visa lite från Launch Control-serien och lite annat blandat med bra motorljud i 🙂 Vi kanske inte får spela speciellt högt men lite måste vi väl få höras? 🙂 Har ni tips på specifika klipp ni tycker vi ska visa så länka gärna här.

Bubu
                    Deltagare

Samma sak. Bara en temporär sinnesförvirring kring namnet från min sida 🙂

Okej, då förstår jag. 🙂

Ifall Ni vill ha en ny Sti, rekommenderar jag att jag inte deltar eftersom min bil är en originalbil (med små designändringar: lackade fälgar till guld, vinge på GT, mudflaps) men med original avgassystem och motor, bilen låter inte särskilt mycket (som Ni gärna önskar). Den andra nya Sti-n (årsmodell 2014 tror jag) är mycket roligare om jag inte minns fel från olika inlägg på forumet med Ferrita avgassystem osv… 😉

xevz

Vi kommer ha en batteridriven stereo (den som var med på årsträffen) och en TV. Tanken är att visa lite från Launch Control-serien och lite annat blandat med bra motorljud i 🙂 Vi kanske inte får spela speciellt högt men lite måste vi väl få höras? 🙂 Har ni tips på specifika klipp ni tycker vi ska visa så länka gärna här.

Inte Launch Control, men… Gobstopper! 😀

Andra fina filmer med trevligt ljud:

https://www.youtube.com/watch?v=SROTaMSDVXY
                        https://www.youtube.com/watch?v=rh4lxd896jY

Markus
                        Deltagare

Okej, då förstår jag. 🙂

Ifall Ni vill ha en ny Sti, rekommenderar jag att jag inte deltar eftersom min bil är en originalbil (med små designändringar: lackade fälgar till guld, vinge på GT, mudflaps) men med original avgassystem och motor, bilen låter inte särskilt mycket (som Ni gärna önskar). Den andra nya Sti-n (årsmodell 2014 tror jag) är mycket roligare om jag inte minns fel från olika inlägg på forumet med Ferrita avgassystem osv… 😉

Haha ok 🙂 Ja det är väl kul om det hörs. Det är ju ett jäkla ståhej där…

Inte Launch Control, men… Gobstopper! 😀

Ja det är nog lite för mycket prat i de klippen men annars bra produktion. Gobstopper1+2 är fint. Bra tips. Får ladda ner dem till disk ikväll så slipper vi streama…

Zlasher
                          Deltagare

Blir ingen bil för mig imorrn. JRM hinner inte få klart den:/ Åker med Vince istället.

Janne248
                            Deltagare

Hemgång från jobbet med snuva, hosta och eventuellt feber = Räkna inte med någon vit BRZ imorgon.

Bubu
                              Deltagare

https://youtu.be/ex6Vufkr2l0

xevz

https://youtu.be/ex6Vufkr2l0

Hur mycket jag än älskar Colin, så är det lite väl mycket icke-Subaru i den där. 🙂

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 128 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.