SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning 235/40 R18 funkar det på en Impreza -00

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 124 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

18×9.5 fälgar med 275/35 däck 😀 Timeattack stuk är grymt.http://image.turbomagazine.com/f/10700052/turp_0808_01_z+subaru_impreza_gc8+front_wheel.jpghttp://image.turbomagazine.com/f/10700106/turp_0808_09_z+subaru_impreza_gc8+rear.jpg/r

Åh f-n har block handlat kokare igen 😉 :D, ha han inbte sagt 😉

STIred
      Deltagare

Ha ha just det 😀

/r

Adam K
        Deltagare

DEN var riktigt fin och nånstans där jag kan tänka mig att gå 🙂
          (Annars håller jag med Struten om den andra svarta type-R’en.)

STIred
          Deltagare

DEN var riktigt fin och nånstans där jag kan tänka mig att gå :)(Annars håller jag med Struten om den andra svarta type-R’en.)

Jag säger till när det är dags för min del så får vi se om det blir nåt gruppköp ;). Ingen brådska för tillfället iaf, bygga ihop en hel motor hemma i garaget från grunden, vilket jag håller på med just nu ,lär ju ta nåt år till iaf. Karossen får bli nästa grej när gamla kossan fått ett fint hjärta :D. Åtminstone så har man tid fundera vad man verkligen vill ha för stuk på bilen. Skulle det vara så att du vill köpa tidigare nångång, skicka ett mail bara jag hänger säkert på om vi har hittat nåt som passar båda.

/r

Adam K
            Deltagare

Will do 🙂
              Först ska nya hjärnan få lilla hjärtat att slå som det ska.
              Har inga R-däx-fälgar nu så när jag köper nya så blir det utan kompromisser, då kan det bli tvunget med breddare. Även om jag älskar 22b-stuket lär jag aldrig lägga ut för ett fullt kit på min. Och jag tycker ju time-attack är för kantigt för karossen.
              /A

Jag säger till när det är dags för min del så får vi se om det blir nåt gruppköp ;). Ingen brådska för tillfället iaf, bygga ihop en hel motor hemma i garaget från grunden, vilket jag håller på med just nu ,lär ju ta nåt år till iaf. Karossen får bli nästa grej när gamla kossan fått ett fint hjärta :D. Åtminstone så har man tid fundera vad man verkligen vill ha för stuk på bilen. Skulle det vara så att du vill köpa tidigare nångång, skicka ett mail bara jag hänger säkert på om vi har hittat nåt som passar båda./r

Subarumicke
              Deltagare
                STIred
                Deltagare

Kan man köpa dessa breddare någonstan?? har googlat runt men hittar ingen som har dessa

Det är Trial breddare gjorda just för subaru. Tyvär ganska dyra bara för att det är trial. Kostar runt 800USD

Finns bland annat här:http://www.xcceleration.com/imp-exterior.htm Kolla en bit ner på sidan en bild på en röd kombi. Har sett dem på andra ställen med. Priset ungefär detsamma dock.

/r

specialized
                  Deltagare

Kan man köpa dessa breddare någonstan?? har googlat runt men hittar ingen som har dessa

Mer bilder på den bilen här : http://s460.photobucket.com/albums/qq328/wujordanimpreza/impreza%201993%20wrx/

Blev ju själv sugen på dessa…men så fixade jag min dåliga skärmkant i stället 😉

Subarumicke
                    Deltagare

Hmm ser ganska bra ut men inte perfekt, sen så är ju priset lite väl saftigt 🙁

tackar för hjälpen!!!

Kvarnis
                      Deltagare

Mike du har pm 🙂

STIred
                        Deltagare

STIred
                          Deltagare

STIred
                            Deltagare

de där breddarna från england. Lite för stora för min smak.

/r

STIred
                              Deltagare

/r

Subarumicke
                                Deltagare

Tackar för alla tipps det blev följande SNIK lösning till min bil

Man fick kapa ur hjulhusen rejält, och bilen är 6 cm bredare en orginal just nu sitter det 8,5X17 tum fälgar med 245 or på, men ska kolla efter några andra SNIK fälgar
                                  som är 10X18 tum så det fyller ut hjulhusen 😉

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 124 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.