SSC Allmänt snack Allmänt småprat 2,5á bänkad!!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    lunkan
    Deltagare

Var nere hos Per på Autotech i fredags för att kika om det fanns nåt att göra åt min mapp + att montera Dawes o se till att allt lirar med den. Mappen som jag hade såg riktigt bra ut så det blev bara en bänkning som gav dessa siffror o bokstäver på hjulen :7

351.7Hk
      474.3Nm

Men inte satte jag nån tid under 1.30 för det, undrar vad det beror på? :+

lunkan
      Deltagare

Var nere hos Per på Autotech i fredags för att kika om det fanns nåt att göra åt min mapp + att montera Dawes o se till att allt lirar med den. Mappen som jag hade såg riktigt bra ut så det blev bara en bänkning som gav dessa siffror o bokstäver på hjulen :7

351.7Hk
        474.3Nm

Men inte satte jag nån tid under 1.30 för det, undrar vad det beror på? :+

SecretAgentMan
        Deltagare

Fan…så är man en häst och 10 Nm efter…men det är bara 2-liter och snikturbo med på min. 😀

Grattis till en ball motor!

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Fan…så är man en häst och 10 Nm efter…men det är bara 2-liter och snikturbo med på min. 😀

Grattis till en ball motor!

/J

lunkan
            Deltagare

Tackar!

Nu ska det övas o övas o övas på att köra banor o konbanor så man kommer överens med bilen 😉 Inget mer meck nu på ett tag, förutom bromsar.

Per sa att det fanns 30-50 små ponnysar till om man kör på E85! 😀

lunkan
              Deltagare

Tackar!

Nu ska det övas o övas o övas på att köra banor o konbanor så man kommer överens med bilen 😉 Inget mer meck nu på ett tag, förutom bromsar.

Per sa att det fanns 30-50 små ponnysar till om man kör på E85! 😀

JRM – JoCCe
                Deltagare

Kul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …

MVH JoCCe @ JRM

JRM – JoCCe
                  Deltagare

Kul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …

MVH JoCCe @ JRM

Klasagasa
                    Deltagare

Grattis till fina siffror och en helrätt bil! Hoppas vi får se mer av den på region östs träffar!?!
                      Gött ljud var det iaf!

//Klasagasa – HES, är bara förnamnet…

Klasagasa
                      Deltagare

Grattis till fina siffror och en helrätt bil! Hoppas vi får se mer av den på region östs träffar!?!
                        Gött ljud var det iaf!

//Klasagasa – HES, är bara förnamnet…

lunkan
                        Deltagare

Defi mätaren visar 1,5bar men enligt Rototest aperaturen så laddar den 1,45bar.

Klas inte var det väl du som var hes, snorig o hostig???

lunkan
                          Deltagare

Defi mätaren visar 1,5bar men enligt Rototest aperaturen så laddar den 1,45bar.

Klas inte var det väl du som var hes, snorig o hostig???

Klasagasa
                            Deltagare

Defi mätaren visar 1,5bar men enligt Rototest aperaturen så laddar den 1,45bar. Klas inte var det väl du som var hes, snorig o hostig???

Joru, det kan du hoppa upp och klappa dig på!

//Klas – som imorse ritade teckningar åt soldaterna för att de skulle fatta att de skulle stå still och titta rakt fram…

Klasagasa
                              Deltagare

Defi mätaren visar 1,5bar men enligt Rototest aperaturen så laddar den 1,45bar. Klas inte var det väl du som var hes, snorig o hostig???

Joru, det kan du hoppa upp och klappa dig på!

//Klas – som imorse ritade teckningar åt soldaterna för att de skulle fatta att de skulle stå still och titta rakt fram…

lunkan
                                Deltagare

Gick bilen bra hem? (inte ironisk fråga!) Hoppas det löser sig billigt o snart med strulet.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.