SSC Allmänt snack Allmänt småprat 2,5á bänkad!!!

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    lunkan
    Deltagare

Gick bilen bra hem? (inte ironisk fråga!) Hoppas det löser sig billigt o snart med strulet.

Klasagasa
      Deltagare

Jorå, den tuggade på fint hem. Gick ju inte så fort RXn… Skämt åsido.
        Tack för omtanken, men det gick kanon hem, kanske inte så fort men ändå!
        Nu ska det byggas takspoiler av den lilla Vetten och dennes äckliga trolldeg!

Palm! Jag tog honom i benet i en högerböj!

Ursäkta OT för typ fjärde gången idag!

//Klas

Klasagasa
        Deltagare

Jorå, den tuggade på fint hem. Gick ju inte så fort RXn… Skämt åsido.
          Tack för omtanken, men det gick kanon hem, kanske inte så fort men ändå!
          Nu ska det byggas takspoiler av den lilla Vetten och dennes äckliga trolldeg!

Palm! Jag tog honom i benet i en högerböj!

Ursäkta OT för typ fjärde gången idag!

//Klas

SecretAgentMan
          Deltagare

Kul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …MVH JoCCe @ JRM

…nu har jag inte följt lunkans bygge helt, men är det en vanilla-ej257 så skulle jag ta det varligt med mer orra, speciellt på E85 (de höga cylindertrycken man kan åka på kommer bli ett problem för standardkolvarna).
            Men det kanske är tuffare kolvar i den där nu Lunkan?

I så fall vettefan vad du fegade för? 😀 😉

Kul att det äntligen är ordning på din bil i alla fall, låt den vara som den är och spaka, dina tankar på väghållning är helt rätt, 350 friska på hjulen är mer än vad man behöver. 🙂

/J

SecretAgentMan
            Deltagare

Kul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …MVH JoCCe @ JRM

…nu har jag inte följt lunkans bygge helt, men är det en vanilla-ej257 så skulle jag ta det varligt med mer orra, speciellt på E85 (de höga cylindertrycken man kan åka på kommer bli ett problem för standardkolvarna).
              Men det kanske är tuffare kolvar i den där nu Lunkan?

I så fall vettefan vad du fegade för? 😀 😉

Kul att det äntligen är ordning på din bil i alla fall, låt den vara som den är och spaka, dina tankar på väghållning är helt rätt, 350 friska på hjulen är mer än vad man behöver. 🙂

/J

lunkan
              Deltagare

Sitter Wiseco kolvar i den nu 🙂 Att jag inte mappade på E85 var för att jag inte visste om jag skulle åka med bilen i nya jobbet nu under vintern, ska ju vara lite små grinigt att starta på E85 har man ju hört o erfarit när man slagit i för mycket i tanken på Forden

lunkan
                Deltagare

Sitter Wiseco kolvar i den nu 🙂 Att jag inte mappade på E85 var för att jag inte visste om jag skulle åka med bilen i nya jobbet nu under vintern, ska ju vara lite små grinigt att starta på E85 har man ju hört o erfarit när man slagit i för mycket i tanken på Forden

STIred
                  Deltagare

Grattis, sjyssta siffror, kul att allt gick bra till slut 🙂

/r

STIred
                    Deltagare

Grattis, sjyssta siffror, kul att allt gick bra till slut 🙂

/r

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.