› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › 2,5á bänkad!!!
- Detta ämne har 23 svar, 1,981 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
24 september, 2007 kl. 18:01 #115803
lunkan
DeltagareGick bilen bra hem? (inte ironisk fråga!) Hoppas det löser sig billigt o snart med strulet.
24 september, 2007 kl. 18:10 #115816Klasagasa
DeltagareJorå, den tuggade på fint hem. Gick ju inte så fort RXn… Skämt åsido.
Tack för omtanken, men det gick kanon hem, kanske inte så fort men ändå!
Nu ska det byggas takspoiler av den lilla Vetten och dennes äckliga trolldeg!Palm! Jag tog honom i benet i en högerböj!
Ursäkta OT för typ fjärde gången idag!
//Klas
24 september, 2007 kl. 18:10 #115819Klasagasa
DeltagareJorå, den tuggade på fint hem. Gick ju inte så fort RXn… Skämt åsido.
Tack för omtanken, men det gick kanon hem, kanske inte så fort men ändå!
Nu ska det byggas takspoiler av den lilla Vetten och dennes äckliga trolldeg!Palm! Jag tog honom i benet i en högerböj!
Ursäkta OT för typ fjärde gången idag!
//Klas
25 september, 2007 kl. 05:13 #115800SecretAgentMan
DeltagareKul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …MVH JoCCe @ JRM
…nu har jag inte följt lunkans bygge helt, men är det en vanilla-ej257 så skulle jag ta det varligt med mer orra, speciellt på E85 (de höga cylindertrycken man kan åka på kommer bli ett problem för standardkolvarna).
Men det kanske är tuffare kolvar i den där nu Lunkan?I så fall vettefan vad du fegade för? 😀 😉
Kul att det äntligen är ordning på din bil i alla fall, låt den vara som den är och spaka, dina tankar på väghållning är helt rätt, 350 friska på hjulen är mer än vad man behöver. 🙂
/J
25 september, 2007 kl. 05:13 #115798SecretAgentMan
DeltagareKul att du é nöjd med vår mappning … Bara skrika till när det é dags för E85 å mer pulver 😉 …MVH JoCCe @ JRM
…nu har jag inte följt lunkans bygge helt, men är det en vanilla-ej257 så skulle jag ta det varligt med mer orra, speciellt på E85 (de höga cylindertrycken man kan åka på kommer bli ett problem för standardkolvarna).
Men det kanske är tuffare kolvar i den där nu Lunkan?I så fall vettefan vad du fegade för? 😀 😉
Kul att det äntligen är ordning på din bil i alla fall, låt den vara som den är och spaka, dina tankar på väghållning är helt rätt, 350 friska på hjulen är mer än vad man behöver. 🙂
/J
25 september, 2007 kl. 06:29 #115809lunkan
DeltagareSitter Wiseco kolvar i den nu 🙂 Att jag inte mappade på E85 var för att jag inte visste om jag skulle åka med bilen i nya jobbet nu under vintern, ska ju vara lite små grinigt att starta på E85 har man ju hört o erfarit när man slagit i för mycket i tanken på Forden
25 september, 2007 kl. 06:29 #115804lunkan
DeltagareSitter Wiseco kolvar i den nu 🙂 Att jag inte mappade på E85 var för att jag inte visste om jag skulle åka med bilen i nya jobbet nu under vintern, ska ju vara lite små grinigt att starta på E85 har man ju hört o erfarit när man slagit i för mycket i tanken på Forden
25 september, 2007 kl. 10:53 #115811STIred
DeltagareGrattis, sjyssta siffror, kul att allt gick bra till slut 🙂
/r
25 september, 2007 kl. 10:53 #115810STIred
DeltagareGrattis, sjyssta siffror, kul att allt gick bra till slut 🙂
/r
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.