Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Mäki
    Deltagare

Ja, här kommer lite bilder på Min och Lirkus Impreza!
      Är inget proffs på att fota men det är ju roligt, så kom gärna med lite kritik angående bilderna.

Dessutom vill vi se lite fler trådar på forumet med foton, så skynda nu! 😉

Sternborn
      Deltagare

Riktigt fina bilder!
        lite OT men hur får du bilderna att komma upp sådär i inlägget, när jag testa häromdan så vart det bara en länk till bilderna..
        tänkte slänga upp lite vårbilder på min impreza men skulle vilja göra det shysst så som du gjorde här.. 🙂

OzO
        Deltagare

Riktigt fina bilder!
          lite OT men hur får du bilderna att komma upp sådär i inlägget, när jag testa häromdan så vart det bara en länk till bilderna..

Använd BB-kod. Då du gör ett inlägg så finns det en länk nästan längst ner till vänster BB-kod och den sidan leder till lite instruktioner: http://www.impreza.nu/forum/misc.php?do=bbcode. Så läs om taggen [ i m g ] 🙂

Sternborn
          Deltagare

ok då ska jag testa 🙂 tack för hjälpen!

Lirkus
            Deltagare

Sedärja!!
              Å gu va hemskt de ser ut när man kört på coilovers innan å sen slänger på original dämpare/fjädrar.
              Impreza XC GT 🙂

Najs bilder

Mäki
              Deltagare

Tackar 😉 Ja som det beskrevs med IMG-taggarna. Jag brukar dock ladda upp via garaget och välja färdiga länkar som man får upp på bildsidan där 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.