Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Hjälper en god vän att sälja sina 2st Subaru cyklar. En 19″ och en 17″ som är i nyskick. Endast använda en gång.

Pris: 2000:- st ( ny pris ca: 8500:- )

Cyklarna finns i Helsingborg. Ring Fredrik på 070-899 49 27 för mer info.

I helgen så lägger han ut dom på blocket. Så nu får ni en möjlighet att köpa en “riktig” cykel till riktigt bra pris 🙂

edbe
      Deltagare

Någon som vet något om kvaliteten på en sådann?

Davve
        Deltagare

Vet inte något om kvalitén. Men kostar en cykel 8500:- så är det ingen dålig cykel om vi säger så 😉

Ring och prata med Fredrik.

edbe
          Deltagare

Haha, får väl avgöra själv då jag ska åka förbi och titta på dom ikväll 🙂

Jag kommer inte åka så mycket trial mellan lägenheten och tågstationen så det kanske duger åt mig 😉

edbe
            Deltagare

Äh! Vill ju bara ha för det är en Subaru 🙂 huvudsak att det inte är någon Sibacykel!

Davve
              Deltagare

Anledningen till att man köper en sån här cykel är väl att det just är en Subaru cykel. Sen så tror jag inte att cykeln i sig är dålig. Självklart är det ingen tävlingshoj. Hade köpt den själv om det inte va för att jag köpte ny cykel förra året.

Så köp köp köp.. Som sagt, riktigt bra pris för snyggaste cykeln 🙂

OBS! Posta endast i tråden om du är intresserad av Cyklarna. Ingen OT tack!

edbe
                Deltagare

Hämtade en av cyklarna idag 🙂 kan rekomendera den andra om någon vill ha en skit snygg Subaru-cykel!

Davve
                  Deltagare

Kanon. Nu är båda sålda!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.