Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    GoRzA
    Deltagare

Är på jakt efter ett 3″ cat-back system till en gc8 så om det är någon som har ett i bra skick liggande är jag beredd att betala 3000-3500 för ett i bra skick.

/Dennis

Fladric
      Deltagare

Finns nya på eBay för vettiga pengar 🙂

http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-GC8-Classic-Turbo-92-00-3-full-S-S-decat-de-cat-exhaust-system-/191326162553?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AImpreza&hash=item2c8bed8e79

Köpte ett själv för ett tag sen, helt okej kvalitet med tanke på priset! Svetsfogarna såg vettiga ut också 🙂

Självklart är det inte samma kvalitet som i ett HKS eller Nvidia system men då kostar dem ju betydligt mer också 🙂

GoRzA
        Deltagare

Jag beställde faktiskt ett japspeed cat-back från badassparts.se men det fanns inga i lager hos japspeed så får vänta 1-1.5 månader 🙁 Därför tänkte jag se om det är någon som har något bättre fast använt liggande som de ville sälja. Annars tack!

TypeR
          Deltagare

Have a japspeed cat back system that I used on my type R that I don’t need anymore it’s a year old

GoRzA
            Deltagare

That’s what I tried to order but they where out…… I actualy bought a hks high power from another guy on the forum. Thanks anyway.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.