SSC Annonser Köpes – Delar 3" Catback WRX/STI 02-07

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    grenc
    Deltagare

Är på jakt efter ett lite tystare 3-tums catback-system till min STi 2006. Om jag inte är ute och hojjar i spenaten helt så är det 02-07 som passar på min.

Svara i tråden, skicka meddelande eller maila på grenc@kth.se om du vill vara säker på att få tag på mig.

Tack !

Gystompa
      Deltagare

Är på jakt efter ett lite tystare 3-tums catback-system till min STi 2006. Om jag inte är ute och hojjar i spenaten helt så är det 02-07 som passar på min.

Svara i tråden, skicka meddelande eller maila på grenc@kth.se om du vill vara säker på att få tag på mig.

Tack !

Jag har ett 3 tums catback som sitter monterat på bil just nu.
        Det är en 02:ans STI. Kanske kan passa?

Impreza112
        Deltagare

Jag har ett hks hi-power som suttit på en jdm sti 2003
          Mvh/Christian

grenc
          Deltagare

Hur mycket låter det inne i bilen vid landsvägskörning, är det hyggligt nära originalsystemet eller är det relativt högt?

Har du bild på det?

/C

Jag har ett 3 tums catback som sitter monterat på bil just nu.
            Det är en 02:ans STI. Kanske kan passa?

grenc
            Deltagare

Är det möjligtvis ett HKS Silent Hi-Power så att den har mellandämpare också?
              Annars, mycket låter det inne i bilen vid landsvägskörning, är det hyggligt nära originalsystemet eller är det relativt högt?

Har du bild på det?

/C

Jag har ett hks hi-power som suttit på en jdm sti 2003
              Mvh/Christian

Impreza112
              Deltagare

Hej det är inget silent hi-power. Är du intresserad kan jag ta lite bilder har dock inte tid förren till helgen. Svårt det där med hur mycket det låter var nästan 2år sedan jag åkte med det på. Men jämnför jag med min kompis som också har 3″ på din sti med 2st dämpare märke ja något från china så låter hans bil mer än min gjorde med detta system. Svårt att vara tydligare då alla tycker olika och jag är inte den som lurar för att sälja:-)
                mvh/Christian

grenc
                Deltagare

Ja det är alltid svårt att beskriva sånt 🙂
                  Om du kan ta en bild vore det toppen! Sen kan du väll PMa vad du tänkt prismässigt? Vart bor du i vårt avlånga land?

/C

Hej det är inget silent hi-power. Är du intresserad kan jag ta lite bilder har dock inte tid förren till helgen. Svårt det där med hur mycket det låter var nästan 2år sedan jag åkte med det på. Men jämnför jag med min kompis som också har 3″ på din sti med 2st dämpare märke ja något från china så låter hans bil mer än min gjorde med detta system. Svårt att vara tydligare då alla tycker olika och jag är inte den som lurar för att sälja:-)
                  mvh/Christian

Christian S
                  Deltagare

Vart bor du i vårt avlånga land?

det är ju bara att kolla på hans inlägg så ser du var han bor 😉
                    om du inte hittar det så står det ju faktiskt Ort: Karlshamn, Blekinge, Sverige och om du går in på http://www.subaruclub.se/forum/profile.php?do=editprofile och fyller i var du bor så ser alla andra det också 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.