Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Ah, sista filmen var ju riktigt ball. Snyggt gjort! Ambitiöst med spåren t om 🙂

MickeM
      Deltagare

Åh! Sista filmen var ju grym! Snö som sprätter, spåren, ljudet på rätt
        ställe osv 🙂 Festligt. Säg att det kommer massor fler att se på 😛

PS. Blååå, bilen ska va blååå! 😀 .DS

griml0ck
        Deltagare

Fler… 😮 mja :+ Det blir otroligt jobbigt faktist o sitta o jobba i 3-4 timmar efter jobbet när man redan suttit framför en dator till kl 20-21 hela dan. Vet ungefär 20 grejer dessutom som jag egentligen skulle vilja ändra på så den blir bättre, men nu sa jag stopp så jag kan få sova lite 😉 Kanske om vi teamar ihop oss 3d kissarna på forumet så man bara behöver lägga en timme eller två max per dag så kanske man skulle orka. Kanske kan vara nått o göra nån gång i framtiden 🙂

// J

L4nc310t
          Deltagare

Snälla säg att någon har gjort en modell av en GT i pro engineer eller kan fixa det formatet och skicka till mig, Har nämligen fått en 5-axlig fräs på jobbet och det hade varit jäkligt skoj att försöka fräsa fram en modell i aluminium 🙂

griml0ck
            Deltagare

Går väl o få ut de flesta format ur både max o maya. Men vad är det för format?

L4nc310t
              Deltagare

Det ska nog funka med ProEngineers .prt eller
                .igs .ct .stp .step
                Det klarar rätt många fler format, men jag vet inte om de blir så bra då.

griml0ck
                Deltagare

.igs (.iges) klarar då maya o konvertera till. Men du skulle kanske fråga strat eller grid om deras modell. Min e lite väl högupplöst tror jag.

L4nc310t
                  Deltagare

Mkay, vill du så får du ändå skicka, iges borde funka rätt så bra (hoppas jag iaf..)

Ser Grid eller Strat detta så får gärna dom oxå gärna skicka så ska jag se om det funkar att fräsa något av det.

L4nc310t
                    Deltagare

Är det nån som kan fixa iges eller step och maila till mig ??
                      lancelot31@hotmail.com

GRID
                      Deltagare

återupplivar den här tråden 🙂

original
                        http://www.3dluvr.com/grid/temp/WRXSTIPSE3D/fWRXSTIPSE04_21.jpg

lite modifierad
                        http://www.3dluvr.com/grid/temp/WRXSTIPSE3D/fWRXSTIPSE04_V2_12_.jpg

Nån borde göra en 08 STI nu 🙂

Strat
                        Deltagare
                          syke
                          Blockerad

Dra ballen i gruset .. ni är nästan för duktiga på det där! 😮 😮

rickey
                            Deltagare

Det är jävligt häftigt att man kan rita upp så mycket i CAD!

Man är faktiskt rätt sugen på att lära sig!

Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.