Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Är det en sån här båge???http://www.subarustore.com/sphabarforwr.html

Yep precis 🙂 tackar

Micke_subba
      Deltagare

Lite trådkapning… Är det någon som har handlat utav Subarustore någon gång. Erfarenheter? Har mycket roliga prylar till bra priser. Men det skulle ju vara bra om man fick lite synpunkter om firman innan man beställer.

Adam K
        Deltagare

Kombi=världsklass!!
          Jag köpte mitt bälte på nätet, men fick inte med fästöglor, men ppå Realcar på Birgerjarlsgatan, STHLM hade de 10 (nu 9?) lösa skruvar med öga på.

F.ö så fäste jag en bulthängare i en av bultarna till vä.bak hjulfäste (toppen av fjäderbenstornet) och kopplade bältet dit, när jag fått tag på extra plastbit till inredningen borrar jag upp ett lämpligt hål i det, men nu kan jag ha ’locket på’ och bältet onifäst och plocka bort locket och fästa bältet.

Skitbra, rakt bakåt går det 🙂

jraberg
          Deltagare

Nån som vet hur den skruvas fast den där bågen?
            Tänker på det stora röret som ska skruvas ihop med sido-stolpen.Måste man borra eller modda massor för att få dit?

edit. gruppköp kanske?
            -JR Lat och tidsbrist

alrik
            Deltagare

Sitter inte den fast i vanliga bulten för bältet?
              Ser lite ut som det tycker jag, fast det är enbart en gissning från min sida.

/ Mikael

Micke_subba
              Deltagare

Tycker också att det värkar som att bågen sitter fast utan på listen, men att den är skuvad med samma bult som 3punkts bältet?? Har suttit och funderat på att ev. svettsa en egen bätes båge?? Är lite osäker om man törrs.. Skulle ju inte va så roligt om man kör av och då brakar bågen…

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.