SSC Allmänt snack Träffar 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 181 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

SJUTTIONIO Imprezor är anmälda! 😮 🙂

fyttih*lv*t*… det var imponerande… hååååårt! 😮 :7

Verkar bli bra väder på lördag och söndag iaf..mycket bra. :9

// Patrick P – tar på stövlar och regnrock inför imorgon… 😉

Regionsansvarig Västerås

daniel83
      Deltagare

Tänkte kolla om det är någon ide att man tar med sig Mazdakepsen och bränner den på jubileumet.
        Men eftersom man inte får elda så ser jag ingen ide att ta med den.

Niklas
        Deltagare

Du får säkert dispens från Västeråsmaffian. 😛

Blocken
          Deltagare

Tänkte kolla om det är någon ide att man tar med sig Mazdakepsen och bränner den på jubileumet.Men eftersom man inte får elda så ser jag ingen ide att ta med den.

Härligt! Där slog du huvudet på en spik! Ingen elding = lämna kepsen hemma 🙂

Välkommen!

/AB

Min STi

down_the_drain
            Deltagare

Kalas kul me så många på ett o samma ställe 🙂 Kommer att bli en vacker syn!

/P ”som börjar sin resa mot V-ås så smått ikväll”

Nano
              Deltagare

Tjoho.Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.MVHMårten

Ja hur ska vi göra, ni som är sugna på att hitta på nått på kvällen. Träffas vid hotell entren kl 20:00??
                Hur som helst är det bara att höra av sig.
                070-6906490

MVH
                Mårten

Lefty
                Deltagare

Är osäker på när vi anländer…så tidigt som möjligt hoppas jag 🙂 Mitt nummer är iaf 0706845405… vill bara ha hot hot hot samtal 😀

X3000
                  Deltagare

Finns det nåt bra ställe att tvätta bilen på i närheten av området??? Måste va självtvätt.. Inga borstar här inte.. I såfall.. Var? Öppettider mm…

alrik
                    Deltagare

OKQ8 på Norrleden 2 B har GS hallar.

/ Mikael

Yonaz
                      Deltagare

Jag har med mig en kompressor (pumpa däck med).
                        Den är köpt på FELTEMA, Jag ber er som har en däcktrycksklocka/mätare: Ta med den är du bussig! Litar inte fullt ut på den inbyggda mätaren 🙂

/J

OzO
                        Deltagare

Inget hjälmkrav eller bomullsklädselkrav? Eller har jag fått T-sprit i ögat för jag kan inte minnas att jag har sett några sådana krav skrivna…

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                          Deltagare

Klart man kör med hjälm oavsett. Är rädd om min sista lilla grå! 😀

Blocken
                            Deltagare

Hej!Klubben håller som bäst på och sammanställer ett brev likt det vi tidigare använt vid bankörningar. Det kommer att finnas tillgängligt i god tid innan träffen.>Vilka regler gäller?>>Är det långarmad tröja, byxor och hjälm?>Bra att veta så man inte dyker upp i shorts och T-shirt.>Du har helt rätt! :)>Har klubben några hjälmar att låna ut eller ska man försöka>ragga upp en hemma?>Ragga egen hjälm. Välkommen!/BlockMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Yes box, heltäckande bomullskläder och hjälm är det som gäller! (Oavsett om det är 10 eller 30 grader ute, detta för säkerheten)

mvh Roadbooksdesignern

X3000
                              Deltagare

OKQ8 på Norrleden 2 B har GS hallar./ Mikael

Thank U… Får se om man lyckas hitta dit 😉

GRID
                                Deltagare

Jag lyckades tappa bort mitt 2005 märke, mailade om det för för nån månad sen men har inte fått nåt nytt än, kommer man in ändå? :O
                                  Kommer det tex finnas listor med betalande medlemmar eller nåt?

/GRID (som betalade på internet å inte har nåt kvitto heller)

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 181 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.