SSC Allmänt snack Träffar 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR

Visar 15 inlägg - 166 till 180 (av 181 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Jag lyckades tappa bort mitt 2005 märke, mailade om det för för nån månad sen men har inte fått nåt nytt än, kommer man in ändå? :OKommer det tex finnas listor med betalande medlemmar eller nåt?/GRID (som betalade på internet å inte har nåt kvitto heller)

Hej!

GIVETVIS kommer det finnas fräscha uppdaterade medlemslistor!

Välkommen!

Kör försiktigt påväg hit allihopa 🙂

/AB

alrik
      Deltagare

Välkommen!Kör försiktigt påväg hit allihopa :)/AB

Dom flesta jag har sett idag (8-9st) på E18 har skött sig riktigt bra. Fast det gick nog en tia för fort för en blå subba (WNZ eller liknande) genom Örebro runt 23 tiden 😀 😛

/ Mikael – som ska sova tungt i 3,5h

Manor
        Deltagare

>Hur gör ni från Stockholm, åker ni över dagen?
          >
          >Janne & Co från Dalarna, hur gör ni?
          >
          >/N – vet inte om han kommer utgå från 08 eller 0240

Hej !

Jag åker hemmåt på natten, och tillbaka igen på morgonen…som det känns nu. Det blir åtminstone inte hotell…möjligtvis husvagn ;).

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

>>Har kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av
            >>biltrailer. Det behövs bara en dragbil…
            >
            >Sånna här diskussioner kommer inte locka ut folk som MatsN på
            >banan. 😮

…min bil är ju en dragbil och inte en banbil ;)…så lite lockad blir man väl :D.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

Hej !

Om det stämmer att vi är 239 stycken aktiva klubbmedlemmar så låter 55 stycken anmälda lite dåligt…men ni som inte har anmält er har lite drygt 1 månad på er att tacka JA :).

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

vill inte verka snål men är inte 300 spänn för husvagnskost väldigt DYRT ?

Vi kör alltid med oxfile och bakad potatis i min husvagn ;).

Det är ju gratis för aktiva medlemmar, men du kanske skulle bjuda med dig någon? Om inte så är det väl bara att se till att bli aktiv medlem så slipper du betala 300:-.

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

denna helg är för att fira Subaru och 5 år med Subaruklubben. Då tycker jag att vi kan hålla oss till att visa upp Subaru-bilar på flygfältet.

Jaha, så jag får köra in med Outbacken då? Schysst! Den kan vara ”pacecar” eller nåt för nån superstage blir det inte.

Yo Toni !

Det ska bli kul att träffa både dig och ”nya” bilen. Det var ett tag sedan :).

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Hörrni alla som ska sova på hotell!Hotellet har endast fått in TVÅ jubileumsbokningar (kod S.A.D). Är ni så iskalla så ni räknar med bortamatch allihopa eller har ni bara glömt? ;)Skynda boka nu! Vi har reservhotell om Best Western blir fullt.Mvh BlockenMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Jag gör ju som snigeln…har huset med mig dit jag går…så att säga ;).

mvh Mats N – a.k.a HUSWAGON Mätzzzz

Manor
                    Deltagare

Hej !

Skulle någon kunna ge en bra vägbeskrivning så även jag med ”noll koll” hittar till flygfältet. Vilket av alla 100 ”moten” ska man svänga av, och hur hittar man sen. Jag har efter att ha åkt 5 gånger till Autotec lyckats hitta dit själv en gång…utan att ringa Jerry…och då har jag ändå navigator i bilen :+.

Jag kommer alltså från Stockholmshållet.

mvh Mats N

Toni
                      Deltagare

denna helg är för att fira Subaru och 5 år med Subaruklubben. Då tycker jag att vi kan hålla oss till att visa upp Subaru-bilar på flygfältet.

Jaha, så jag får köra in med Outbacken då? Schysst! Den kan vara ”pacecar” eller nåt för nån superstage blir det inte.

Blocken
                        Deltagare

Hörrni alla som ska sova på hotell!

Hotellet har endast fått in TVÅ jubileumsbokningar (kod S.A.D). Är ni så iskalla så ni räknar med bortamatch allihopa eller har ni bara glömt? 😉

Skynda boka nu! Vi har reservhotell om Best Western blir fullt.

Mvh Blocken

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

lazerx
                          Deltagare

Tänk att ställa upp 55+ imprezor på flygfältet och tok varva alla samtidigt 😮 dä ä musik dä:+

Då kanske vi kan köra ”stämmor” med en massa olika avgassystem 😀
                            Skulle allt va ngt för Bert Karlsson :+

Niklas
                            Deltagare

>Har kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av
                              >biltrailer. Det behövs bara en dragbil…

Sånna här diskussioner kommer inte locka ut folk som MatsN på banan. 😮

Maddis
                              Deltagare

>Det går inte fixa klubbpris på bärgning för alla som kör
                                >sönder långt hemmifrån?;-) :+
                                >
                                >//RS

Har kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av biltrailer. Det behövs bara en dragbil…

/M

Maddis
                                Deltagare

fattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂

Ehmm, du behöver bara trimma lugg, ögonbryn, mustach så du kan se framåt 😀 😛 Nä, skämt åsido, det enda som behövs är en bil som rullar och en glad gasfot 😉

Visar 15 inlägg - 166 till 180 (av 181 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.