› SSC › Allmänt snack › Träffar › 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR
- Detta ämne har 180 svar, 9,756 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
RS.
-
FörfattareInlägg
-
17 juni, 2005 kl. 11:10 #137892
Blocken
DeltagareJag lyckades tappa bort mitt 2005 märke, mailade om det för för nån månad sen men har inte fått nåt nytt än, kommer man in ändå? :OKommer det tex finnas listor med betalande medlemmar eller nåt?/GRID (som betalade på internet å inte har nåt kvitto heller)
Hej!
GIVETVIS kommer det finnas fräscha uppdaterade medlemslistor!
Välkommen!
Kör försiktigt påväg hit allihopa 🙂
/AB
18 juni, 2005 kl. 00:58 #137993alrik
DeltagareVälkommen!Kör försiktigt påväg hit allihopa :)/AB
Dom flesta jag har sett idag (8-9st) på E18 har skött sig riktigt bra. Fast det gick nog en tia för fort för en blå subba (WNZ eller liknande) genom Örebro runt 23 tiden 😀 😛
/ Mikael – som ska sova tungt i 3,5h
19 december, 2005 kl. 06:19 #137908Manor
Deltagare>Hur gör ni från Stockholm, åker ni över dagen?
>
>Janne & Co från Dalarna, hur gör ni?
>
>/N – vet inte om han kommer utgå från 08 eller 0240Hej !
Jag åker hemmåt på natten, och tillbaka igen på morgonen…som det känns nu. Det blir åtminstone inte hotell…möjligtvis husvagn ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137909Manor
Deltagare>>Har kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av
>>biltrailer. Det behövs bara en dragbil…
>
>Sånna här diskussioner kommer inte locka ut folk som MatsN på
>banan. 😮…min bil är ju en dragbil och inte en banbil ;)…så lite lockad blir man väl :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137910Manor
DeltagareHej !
Om det stämmer att vi är 239 stycken aktiva klubbmedlemmar så låter 55 stycken anmälda lite dåligt…men ni som inte har anmält er har lite drygt 1 månad på er att tacka JA :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137911Manor
Deltagarevill inte verka snål men är inte 300 spänn för husvagnskost väldigt DYRT ?
Vi kör alltid med oxfile och bakad potatis i min husvagn ;).
Det är ju gratis för aktiva medlemmar, men du kanske skulle bjuda med dig någon? Om inte så är det väl bara att se till att bli aktiv medlem så slipper du betala 300:-.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137912Manor
Deltagaredenna helg är för att fira Subaru och 5 år med Subaruklubben. Då tycker jag att vi kan hålla oss till att visa upp Subaru-bilar på flygfältet.
Jaha, så jag får köra in med Outbacken då? Schysst! Den kan vara ”pacecar” eller nåt för nån superstage blir det inte.
Yo Toni !
Det ska bli kul att träffa både dig och ”nya” bilen. Det var ett tag sedan :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137913Manor
DeltagareHörrni alla som ska sova på hotell!Hotellet har endast fått in TVÅ jubileumsbokningar (kod S.A.D). Är ni så iskalla så ni räknar med bortamatch allihopa eller har ni bara glömt? ;)Skynda boka nu! Vi har reservhotell om Best Western blir fullt.Mvh BlockenMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
Jag gör ju som snigeln…har huset med mig dit jag går…så att säga ;).
mvh Mats N – a.k.a HUSWAGON Mätzzzz
19 december, 2005 kl. 06:19 #137914Manor
DeltagareHej !
Skulle någon kunna ge en bra vägbeskrivning så även jag med ”noll koll” hittar till flygfältet. Vilket av alla 100 ”moten” ska man svänga av, och hur hittar man sen. Jag har efter att ha åkt 5 gånger till Autotec lyckats hitta dit själv en gång…utan att ringa Jerry…och då har jag ändå navigator i bilen :+.
Jag kommer alltså från Stockholmshållet.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #137854Toni
Deltagaredenna helg är för att fira Subaru och 5 år med Subaruklubben. Då tycker jag att vi kan hålla oss till att visa upp Subaru-bilar på flygfältet.
Jaha, så jag får köra in med Outbacken då? Schysst! Den kan vara ”pacecar” eller nåt för nån superstage blir det inte.
19 december, 2005 kl. 06:19 #137875Blocken
DeltagareHörrni alla som ska sova på hotell!
Hotellet har endast fått in TVÅ jubileumsbokningar (kod S.A.D). Är ni så iskalla så ni räknar med bortamatch allihopa eller har ni bara glömt? 😉
Skynda boka nu! Vi har reservhotell om Best Western blir fullt.
Mvh Blocken
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
19 december, 2005 kl. 06:19 #137942lazerx
DeltagareTänk att ställa upp 55+ imprezor på flygfältet och tok varva alla samtidigt 😮 dä ä musik dä:+
Då kanske vi kan köra ”stämmor” med en massa olika avgassystem 😀
Skulle allt va ngt för Bert Karlsson :+19 december, 2005 kl. 06:19 #138007Niklas
Deltagare>Har kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av
>biltrailer. Det behövs bara en dragbil…Sånna här diskussioner kommer inte locka ut folk som MatsN på banan. 😮
9 mars, 2006 kl. 21:00 #137915Maddis
Deltagare>Det går inte fixa klubbpris på bärgning för alla som kör
>sönder långt hemmifrån?;-) :+
>
>//RSHar kollat med lokala macken, dom tar 450;-/dygn för lån av biltrailer. Det behövs bara en dragbil…
/M
9 mars, 2006 kl. 21:00 #137916Maddis
Deltagarefattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂
Ehmm, du behöver bara trimma lugg, ögonbryn, mustach så du kan se framåt 😀 😛 Nä, skämt åsido, det enda som behövs är en bil som rullar och en glad gasfot 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.