› SSC › Allmänt snack › Träffar › 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR
- Detta ämne har 180 svar, 9,756 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
RS.
-
FörfattareInlägg
-
10 maj, 2005 kl. 08:56 #138008
Niklas
DeltagarePlogen: Om den är 74F-blå, har OZ guldfälgar och ljusramp så skall jag hjälpa dig in, annars får du ställa dig på besöksparkeringen tillsammans med andra hitlerslädar. 😉
10 maj, 2005 kl. 10:05 #137919Plogen
DeltagareÄh typiskt. I Porscheklubben är man alltid välkommen med kokarn på slalomträffarna. Trist att SSI inte är lika mottagliga.
10 maj, 2005 kl. 10:09 #137972daniel83
DeltagareHej !Om det stämmer att vi är 239 stycken aktiva klubbmedlemmar så låter 55 stycken anmälda lite dåligt…men ni som inte har anmält er har lite drygt 1 månad på er att tacka JA :). mvh Mats N
Räknade på det nyss. Det visar sig att det är ca 75% av medlemmarna som inte kommer.x( x( x(
Undrar varför.Jag tänker inte börja spekulera i det.
Jag tycker att dom ansvariga för jubileumet har gjort det väldigt bra.Fast vi har ju inte haft det än, men ändå.
10 maj, 2005 kl. 10:22 #137841OzO
DeltagareÄh typiskt. I Porscheklubben är man alltid välkommen med kokarn på slalomträffarna. Trist att SSI inte är lika mottagliga.
Såja, såja… :+
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::10 maj, 2005 kl. 10:54 #137920Plogen
DeltagareHej !Om det stämmer att vi är 239 stycken aktiva klubbmedlemmar så låter 55 stycken anmälda lite dåligt…men ni som inte har anmält er har lite drygt 1 månad på er att tacka JA :). mvh Mats N
Räknade på det nyss. Det visar sig att det är ca 75% av medlemmarna som inte kommer.x( x( x( Undrar varför.Jag tänker inte börja spekulera i det.Jag tycker att dom ansvariga för jubileumet har gjort det väldigt bra.Fast vi har ju inte haft det än, men ändå.
Jag vill ju komma, men får ju inte;-)
10 maj, 2005 kl. 11:08 #138009Niklas
DeltagareRäknade på det nyss. Det visar sig att det är ca 75% av medlemmarna som inte kommer.x( x( x( Undrar varför.Jag tänker inte börja spekulera i det.Jag tycker att dom ansvariga för jubileumet har gjort det väldigt bra.
Bra, för det finns ingen mening i att spekulera. Det är kanske inte alla medlemmar i klubben som sätter bilen och träffar i första hand. Jag skulle bli förvånad om alla har samma brinnande intresse och hängivenhet som de som besöker och skriver på forumet varje dag. Finns säkert de som bara är med för att ta del av rabatter och erbjudanden sen blir vi inte yngre och fler och fler får familj. Då får man prioritera om sitt liv och man skall vara glad om man ens får behålla bilen.
Att få ihop över 50 bilar tycker jag är väldigt bra, dessutom är inte anmälningstiden slut än. På banträffarna tidigare har det varit ungefär 30-40 bilar. Detta blir den största träffen för klubben någonsin och det är väl huvudsaken.
10 maj, 2005 kl. 11:13 #137842OzO
DeltagareJag vill ju komma, men får ju inte;-)
Du får visst komma! Bara att sätta in futtiga 200 pix för årets medlemskap. Klart du skall dit o fira lite! 🙂 Köra pårkern på bana får du tyvärr göra en annan helg… hur skulle det se ut om vi alla skulle köra våra ”andra”-bilar?
Näpp, denna helg är för att fira Subaru och 5 år med Subaruklubben. Då tycker jag att vi kan hålla oss till att visa upp Subaru-bilar på flygfältet. Andra märken får dock gärna ställa ut på parkeringen.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::10 maj, 2005 kl. 14:20 #138010Niklas
DeltagareFler än jag som vill se denna filmen?
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000818V8Y/qid%3D1115635681/026-9915650-0843623
Har vi möjlighet att köpa in och se på storbild? 🙂
11 maj, 2005 kl. 09:46 #137979Pedersen
DeltagareÄr nog alldeles för tidigt att säga nåt om uppslutningen än.
Jag själv är nästan säker på att jag dyker upp men har ingen lust att lämna besked innan jag är HELT säker. Tror nog det kommer att rasa in en bunt anmälningar sista veckan…11 maj, 2005 kl. 20:57 #137871Blocken
DeltagareEngångsgrillar kommer givetvis med!Dock körs det nog mindre från min sida pga avsaknad av Armcoräcken och träd… ;-)Frivillig fakirfunktionär finnes.En liten fråga som kan vara viktig att klargöra:Körning på egen risk utan försäkringar eller har ni via SADlöst den biten?
Härligt Kjell att du ställer upp som funktionär, fler kommer att behövas, men det återkommer vi med om närmare. 🙂
Körning på egen risk utan försäkringar är helt rätt. Dock har SAD en försäkring som täcker om någon spiller olja och Kalle Kula ramlar och bryter tummen.
/AB – tycker det kan bli juni snart 😀
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
11 maj, 2005 kl. 20:58 #137872Blocken
DeltagareHar troligtvis en överraskning på G vad gäller maten… 😉
/Black – fixar & trixar 🙂
11 maj, 2005 kl. 20:59 #137873Blocken
DeltagareHur har det gått för er som bokat boende? Är det smidigt? Funkar det enkelt?
Många som bokat? 🙂
/AB
11 maj, 2005 kl. 21:53 #137953Lefty
DeltagareHar bokat dubbelrum åt mig och brosan… men jag råkade ange koden SÄD istället för SAD… fick ett *skratt* i luren men fick jäkla fint pris också 😀 😀 hihihi
Ville ha en bekräftelse på mail men verkar inte ha fått den än iaf… har gått många dagar nu, funderar på skita i den eller ringa o gnälla lite 🙂
12 maj, 2005 kl. 01:39 #137991alrik
DeltagareHojta till om någon låda korvbröd behövs. Kan nog fixa lite bullar (200-250st).
/ Mikael
12 maj, 2005 kl. 06:04 #137874Blocken
DeltagareHojta till om någon låda korvbröd behövs. Kan nog fixa lite bullar (200-250st). / Mikael
HOJT! 😀
PM’ar dig med detaljer.
/AB
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.