SSC Allmänt snack Träffar 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 181 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Hur har det gått för er som bokat boende? Är det smidigt? Funkar det enkelt?Många som bokat? :)/AB Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Jag bor väl på CASSA DEL blaCC 😉 😀

Lefty
      Deltagare

Jag hittar inte mitt medlemskort 🙁 x(

Och kvitto från när jag betalade är ju isåfall elektroniskt….

Räcker det med uppvisande av lilla klisterlappen som man fick med när man betalt för detta år ? En liten svart lapp var det 🙂

OzO
        Deltagare

Jag hittar inte mitt medlemskort 🙁 x( Och kvitto från när jag betalade är ju isåfall elektroniskt….Räcker det med uppvisande av lilla klisterlappen som man fick med när man betalt för detta år ? En liten svart lapp var det 🙂

Saxat från hemsidan:
          Om du har tappat bort ditt medlemskort eller om hunden har käkat upp det, hör av er till medlemskort@impreza.nu och be om ett nytt. Eventuellt kan det tillkomma en liten avgift för borttappat kort.

Men förmodligen kommer vi i nödfall kunna kolla medlemskap i dörren (mha ert medlemsnummer + mobil).

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

imp_gt
          Deltagare

vill inte verka snål men är inte 300 spänn för husvagnskost väldigt DYRT ?

Toni
            Deltagare

Hej !Om det stämmer att vi är 239 stycken aktiva klubbmedlemmar så…. mvh Mats N

Hmmm…
              Har inte varit inne på klubbsidan på länge nu men passade på idag och då såg jag att den lilla ”bluppen” framför mitt namn lyste ilsket rött. Betyder väl liksom tidigare att man inte är aktiv medlem, eller? Men jag betalade ju medlemsavgiften redan i Januari…?
              Har det varit trögt med uppdateringarna bara eller har något gått snett i hanteringen?

Medlemskort har jag ju sen tidigare men jag funderade på om man skulle ha något års-klistermärke som visade att avgiften var betald också inför middagen på lördagen den 18:e? Hade nog tänkt stanna under kvällen, käka, snacka och ha kul (med lättöl) innan jag drar hem sent.

OzO
              Deltagare

inte varit inne på klubbsidan på länge nu men passade på idag och då såg jag att den lilla ”bluppen” framför mitt namn lyste ilsket rött. Betyder väl liksom tidigare att man inte är aktiv medlem, eller? Men jag betalade ju medlemsavgiften redan i Januari…? Har det varit trögt med uppdateringarna bara eller har något gått snett i hanteringen?

Efter att ha plöjt genom 15 st PDF-filer med 56k-modem :+ ser jag nu att du har betalt medlemskapet! 🙂 Missen gjordes förmodligen iom att summan var inbakat i rallyboendet. Nu fixat! Årsmärke kommer på posten och jag behöver inte påminna dig om att märket är litet så öppna kuvertet försiktigt 😉

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Nano
                Deltagare

Som det ser ut nu så ser det ut som om jag kommer åka själv. Kollar om nån gör likadant och inte har bokat hotell ännu.
                  Finns det nån som har lust att dela ett rum?? Annars får man bjuda med nån eller hyra ett enkel rum.

MVH
                  Mårten

Dawn
                  Deltagare

Jag har inget emot att dela rum med nån….
                    Man ska ju bara sova där..
                    Det blir ju nästan halva priset….
                    Så hör gärna av sig om nån mer vill spara pengar och dela rum…

Dawn
                    Deltagare

Har förresten inte sett nåt om när ”vi” ska köra från sydväst.
                      Göteborg eller Skåne region.
                      När kör vi?
                      Varifrån?

Lefty
                      Deltagare

Har ringt hotellet och bett om bekräftelse för bokningen igen. Vill inte ha nå gorm väntat när man kommer fram på fredagen 🙂

Hoppas fortfarande att man kommer in utan medlemskort, mailade för ett tag sen om att jag tappat bort min, men har inte fått nått svar 🙁

Skulle bara vara lite smådrygt att köra 100mil och sen inte få köra 😀

Blocken
                        Deltagare

Har ringt hotellet och bett om bekräftelse för bokningen igen. Vill inte ha nå gorm väntat när man kommer fram på fredagen :)Hoppas fortfarande att man kommer in utan medlemskort, mailade för ett tag sen om att jag tappat bort min, men har inte fått nått svar :(Skulle bara vara lite smådrygt att köra 100mil och sen inte få köra 😀

…och jag säger för miljonte gången att kvitto på betalningen är fullt ok (ex. printscreen på din internetbank) om du supit bort ditt kort eller vi inte hinner få ut kort till nya medlemmar.

Ingen av oss är heller sådana träskallar som skulle säga ”AAAaah, här kommer en Impreza som har kört 100 mil enkel väg och glömt sitt kort, han blir inte insläppt!”.

Sunt förnuft! Kom utsövd och nykter, så är du självklart mycket välkommen. 🙂

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Lefty
                          Deltagare

Jag vet det Blocken 🙂
                            Men som jag skrev tidigare så har jag nog bannemig inget kvitto(inte elektroniskt) på det heller. Jag har en liten söt klisterlapp bara 🙂 Ska fortsätta rota i det iaf…

Nåja, oroar mig inte så mycket om det… vill bara pusha på lite med nytt kort 😀

Blocken
                            Deltagare

… vill bara pusha på lite med nytt kort 😀

Det behövs inte – jag är 110 på att medlemskortstryckarinplastarmaskinen går för fullt ute i de Surahammariska skogarna.

Slutpratat om medlemskort – nu pratar vi jubileum!

🙂

Vem längtar mest? 🙂

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

daniel83
                              Deltagare

Jag längtar som f*n.
                                Har till och med börjat nedräkningen. 😛 😛 😛

OzO
                                Deltagare

vill inte verka snål men är inte 300 spänn för husvagnskost väldigt DYRT ?

Vi kommer att äta på en restaurang: Hässlö Wärdshus och det kommer inte bli korv med mos om man säger så. Sen ingår en måltidsdryck. 🙂

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 181 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.