› SSC › Allmänt snack › Träffar › 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR
- Detta ämne har 180 svar, 9,756 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
RS.
-
FörfattareInlägg
-
29 maj, 2005 kl. 20:51 #137930
modulated
DeltagareHässlö wärdhus jo jag tackar jag… fin skit.
// Patrick P – åt (h)julbord där för nått år sedan.
Regionsansvarig Västerås
29 maj, 2005 kl. 21:02 #137878Blocken
DeltagareSer att Ozo uppdaterat inbjudestråden – bra! 🙂
För er info: Vi kommer att göra en gruppincheckning på hotellet för er som sover mellan lördag-söndag.
Ni ska INTE avbryta konbanekörningen/kalasande för att åka till hotellet och checka in under dagen.Har ni glutenallergi så meddela detta i god tid i förväg i denna tråd eller via PM till mig (som RS exemplariskt gjort).
Gonatt!
Mvh Blocken
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
29 maj, 2005 kl. 21:25 #137931modulated
DeltagareBehöver man ta en spruta Gammaglobulin innan avresa till
västerås? 😉 }(// Patrick P – 3.5 mil är en lång resa, man måste ju vara förberedd..
Regionsansvarig Västerås
29 maj, 2005 kl. 21:49 #137964Nano
DeltagareJag har inget emot att dela rum med nån….Man ska ju bara sova där..Det blir ju nästan halva priset….Så hör gärna av sig om nån mer vill spara pengar och dela rum…
du har PM.
MVH
Mårten31 maj, 2005 kl. 14:59 #137994zOdi
DeltagareJag vill själklart komma på 5års träffen, har några funderingar…
Det står att man inte kan pröjsa medlemsavgiften om man inte registrerat sig vilket jag har gjort för typ 3 månader sen men inte fått nått svar på.
och att man inte kan betala medlems avgiften innan man fått registreringen godkänd. så vad gör jag ?PS
skickar in en ny registrering nu iaf, den gammla kanske försvann i cyberrymden nånstans. 😉31 maj, 2005 kl. 21:31 #137879Blocken
DeltagarePSskickar in en ny registrering nu iaf, den gammla kanske försvann i cyberrymden nånstans. 😉
Kanon! Skriv JA i Visst-kommer-du-tråden vettja 🙂
Anmälningstiden går ut om en vecka!
/AB
1 juni, 2005 kl. 07:00 #137846OzO
DeltagareDet står att man inte kan pröjsa medlemsavgiften om man inte registrerat sig vilket jag har gjort för typ 3 månader sen men inte fått nått svar på.och att man inte kan betala medlems avgiften innan man fått registreringen godkänd. så vad gör jag ?PSskickar in en ny registrering nu iaf, den gammla kanske försvann i cyberrymden nånstans. 😉
Din gamla ansökan försvann mycket riktigt i cyberrymden, för jag ser den inte. Tvivlar på att din registrering gick bra första ggn, för de brukar inte försvinna om vi inte tar bort dem manuellt. Men jag ser din nya ansökan så det är lungt.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::1 juni, 2005 kl. 10:53 #137852LegacyLarsa
KeymasterHur är det, har vi bjudit in några medier, typ spoilernytt, teknikens under etc. eller ska det hållas för sig själv?
/Larsa
1 juni, 2005 kl. 12:14 #137847OzO
DeltagareHur är det, har vi bjudit in några medier, typ spoilernytt, teknikens under etc. eller ska det hållas för sig själv?/Larsa
Självklart har vi bjudit in media. Jag antar att det inte är en hemlighet så… vi har bl.a. Sportbilen och AutoMotor & Sport på plats!
🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::1 juni, 2005 kl. 12:25 #138011Niklas
DeltagareHar för mig att jag blivit av med min lilla årsklistergrejja till medlemskortet. Får jag komma ändå? Jag är ju trots allt en forum dinosaur. 😀
/N – som har betalt in avgiften…faktiskt…men som är en jävla slarver…faktiskt
1 juni, 2005 kl. 14:45 #137895Dawn
DeltagareDet verkar som om min bil inte blir klar i tid. ;(
Vilka mer ska åka till träffen, som inte bor så långt ifrån mig. Kanske skulle behöva åka istället för att köra tråk-Audi upp… 🙁
Pm:a gärna eller svara i tråden om det är någom som ev vill ha sällskap.1 juni, 2005 kl. 15:17 #137995zOdi
DeltagareDin gamla ansökan försvann mycket riktigt i cyberrymden, för jag ser den inte. Tvivlar på att din registrering gick bra första ggn, för de brukar inte försvinna om vi inte tar bort dem manuellt. Men jag ser din nya ansökan så det är lungt
Jag har inte fått en bekräftelse på min mail än… är det på g ?
1 juni, 2005 kl. 15:30 #137848OzO
DeltagareJag har inte fått en bekräftelse på min mail än… är det på g ?
När du trycker på knappen vid ansökning så ser du på sidan som laddas om registreringen gick bra eller inte. Gick det bra står det lite text om vad som händer sen.
När vi har behandlat din ansökan och godkänner den… då skickas ett mail. Samma sak då inbetalningen har registrerats… då skickas ett mail.
Väldigt OT detta… 🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::1 juni, 2005 kl. 22:03 #137996zOdi
DeltagareJag har inte fått en bekräftelse på min mail än… är det på g ?
När du trycker på knappen vid ansökning så ser du på sidan som laddas om registreringen gick bra eller inte. Gick det bra står det lite text om vad som händer sen.När vi har behandlat din ansökan och godkänner den… då skickas ett mail. Samma sak då inbetalningen har registrerats… då skickas ett mail.Väldigt OT detta… :)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Såå OT e det ju inte med tanke på att jag måste få godtjännandet så jag kan pröjjsa medlemsavgiften innan 7 juni som va sissta anmälningsdatumet på träffen 🙂
4 juni, 2005 kl. 21:07 #137880Blocken
DeltagareHörrni,
Tack alla ni som svarat snabbt på det mail vi skickat ut om komplettering av anmälan. Ni som ännu inte svarat, snälla försök gör det så snart ni kan så vi slipper ringa runt – vi har tillräckligt att göra med arrangemanget.
Trist att inte fler tänker köra rattlåset på söndagen! Passa på nu och få tider på era bilar! Klubben hyr svindyr utrustning för ER skull, och hittills är ni 10 av 65 som tänker köra… 🙁
/Blocken
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.