SSC Allmänt snack Träffar 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 181 totalt)
  • Författare
    PaTTan
    Deltagare

Klart som sjutton att man ställer upp på rattlåset med 🙂 🙂

//Patrik

daniel83
      Deltagare

Hörrni,Tack alla ni som svarat snabbt på det mail vi skickat ut om komplettering av anmälan. Ni som ännu inte svarat, snälla försök gör det så snart ni kan så vi slipper ringa runt – vi har tillräckligt att göra med arrangemanget.Trist att inte fler tänker köra rattlåset på söndagen! Passa på nu och få tider på era bilar! Klubben hyr svindyr utrustning för ER skull, och hittills är ni 10 av 65 som tänker köra… 🙁 /BlockenMin STi

jag har skickat in komplettering på första kompletteringen. Så det är det andra mailet som jag skickade det är det som gäller.

//Daniel – mår lite bättre nu.

Nano
        Deltagare

Tjoho.

Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.
          Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.

Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.

MVH
          Mårten

lazerx
          Deltagare

Nano: det låter som en bra idé.. då hinner man träffa lite ssi-folk innan åxå 🙂

Niklas
            Deltagare

Köpa klubbdekaler

Fixar orderformulär så ni som vill beställa dekaler på plats kan göra detta. Betalning kan göras på plats eller in på konto innan sista datumet (24/6).

modulated
              Deltagare

Tjoho.Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.MVHMårten

Hrrmm.. ja, miniträff kanske bli kan lite aktuellt, vet dock inte
                om jag kan medverka iom att jag borde fara hem, då jag skall vara borta
                resterande helgen sen :). Fast det löser sig nog säkert på plats
                på nått vis. 😉

Edit : Tangenterna smet.

// Patrick P – med en påse metylenblått framför sig.

Regionsansvarig Västerås

zOdi
                Deltagare

fattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…
                  Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂

daniel83
                  Deltagare

*Du svänger av mot Autotec. Första avfarten i Västerås på högersida.
                    *Fast istället för att köra mot Autotec så svänger du vänster mot flygplatsen.
                    *Sväng höger i rondellen över fartgupp eller vad man ska kalla det.
                    *Kör rakt fram tills du kommer till ett stort flygplan (Draken).
                    *Sväng vänster direkt efter planet.
                    *Sen är det bara att köra rakt fram till grinden.
                    *FRAMME.

Hoppas du hittar nu. 🙂

Blocken
                    Deltagare

Bra Daniel!

Vi kommer även spika upp skyltar med texten ”SSi 5 år” som ni inte kan missa. Adressen ni ska till är Pilotgatan 7 (enkelt för er med navigator).

/AB

Min STi

Blocken
                      Deltagare

Tanka gör ni INNAN träffen!

Vägbeskrivning OK + Hydro. Automatstation. Granne med McDonalds.

Vägbeskrivning JET. Obemmanad automatstation. Granne med Max Hamburgare och Autotec Bilverkstad.

Vägbeskrivning OK. Stor mack som säljer det mesta. Bemannad vardagar 0630-2200, helger 0800-2200.

Vägbeskrivning Preem. Bemannad vardagar 0630-2200, helger 0800-2200.

(OKQ8 och Preem ligger i samma korsning)

Vägbeskrivning Statoil. Bemannad vardagar 0600-2100, helger 0800-2100.

Väldigt välkomna! 🙂

/Arrangörerna

modulated
                        Deltagare

fattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂

Häää, jag skall köra rattlås med min original-GT så de så ;).

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Blocken
                          Deltagare

Tjoho.Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.MVHMårten

Fasiken så trevligt initiativ! 🙂

Ska ni parkera bilarna inne i stan, kan vi varmt rekommendera parkeringshuset i Skrapan på Timmermansgatan.

(Påminner om att vi lämnar kvar våra fordon på vårt inhängnade område natten lördag-söndag gratis)

Ha så skoj! 🙂

/Blocken

Min STi

David
                            Deltagare

Om man bara kan komma en dag (söndag) då behövde man inte anmäla sig va?
                              /D

Blocken
                              Deltagare

Om man bara kan komma en dag (söndag) då behövde man inte anmäla sig va?/D

Jooooooooooo, allt ska alltid anmälas alltid!

Välkommen med din anmälan.

/Block

Min STi

Niklas
                                Deltagare

fattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂

kan bero på att Imprezaklubben föredrar när det svänger, till skillnad från tex EVOklubben. 😛

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 181 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.