› SSC › Allmänt snack › Träffar › 5-årsjubileum 050618-19 FRÅGOR & SVAR
- Detta ämne har 180 svar, 9,756 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
RS.
-
FörfattareInlägg
-
4 juni, 2005 kl. 21:46 #137983
PaTTan
DeltagareKlart som sjutton att man ställer upp på rattlåset med 🙂 🙂
//Patrik
4 juni, 2005 kl. 22:04 #137974daniel83
DeltagareHörrni,Tack alla ni som svarat snabbt på det mail vi skickat ut om komplettering av anmälan. Ni som ännu inte svarat, snälla försök gör det så snart ni kan så vi slipper ringa runt – vi har tillräckligt att göra med arrangemanget.Trist att inte fler tänker köra rattlåset på söndagen! Passa på nu och få tider på era bilar! Klubben hyr svindyr utrustning för ER skull, och hittills är ni 10 av 65 som tänker köra… 🙁 /BlockenMin STi
jag har skickat in komplettering på första kompletteringen. Så det är det andra mailet som jag skickade det är det som gäller.
//Daniel – mår lite bättre nu.
9 juni, 2005 kl. 22:14 #137965Nano
DeltagareTjoho.
Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.
Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.
MVH
Mårten10 juni, 2005 kl. 00:29 #137943lazerx
DeltagareNano: det låter som en bra idé.. då hinner man träffa lite ssi-folk innan åxå 🙂
10 juni, 2005 kl. 10:03 #138012Niklas
DeltagareKöpa klubbdekaler
Fixar orderformulär så ni som vill beställa dekaler på plats kan göra detta. Betalning kan göras på plats eller in på konto innan sista datumet (24/6).
10 juni, 2005 kl. 10:22 #137932modulated
DeltagareTjoho.Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.MVHMårten
Hrrmm.. ja, miniträff kanske bli kan lite aktuellt, vet dock inte
om jag kan medverka iom att jag borde fara hem, då jag skall vara borta
resterande helgen sen :). Fast det löser sig nog säkert på plats
på nått vis. 😉Edit : Tangenterna smet.
// Patrick P – med en påse metylenblått framför sig.
Regionsansvarig Västerås
11 juni, 2005 kl. 16:49 #137997zOdi
Deltagarefattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…
Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂11 juni, 2005 kl. 20:25 #137975daniel83
Deltagare*Du svänger av mot Autotec. Första avfarten i Västerås på högersida.
*Fast istället för att köra mot Autotec så svänger du vänster mot flygplatsen.
*Sväng höger i rondellen över fartgupp eller vad man ska kalla det.
*Kör rakt fram tills du kommer till ett stort flygplan (Draken).
*Sväng vänster direkt efter planet.
*Sen är det bara att köra rakt fram till grinden.
*FRAMME.Hoppas du hittar nu. 🙂
11 juni, 2005 kl. 20:58 #137881Blocken
DeltagareBra Daniel!
Vi kommer även spika upp skyltar med texten ”SSi 5 år” som ni inte kan missa. Adressen ni ska till är Pilotgatan 7 (enkelt för er med navigator).
/AB
11 juni, 2005 kl. 21:15 #137882Blocken
DeltagareTanka gör ni INNAN träffen!
Vägbeskrivning OK + Hydro. Automatstation. Granne med McDonalds.
Vägbeskrivning JET. Obemmanad automatstation. Granne med Max Hamburgare och Autotec Bilverkstad.
Vägbeskrivning OK. Stor mack som säljer det mesta. Bemannad vardagar 0630-2200, helger 0800-2200.
Vägbeskrivning Preem. Bemannad vardagar 0630-2200, helger 0800-2200.
(OKQ8 och Preem ligger i samma korsning)
Vägbeskrivning Statoil. Bemannad vardagar 0600-2100, helger 0800-2100.
Väldigt välkomna! 🙂
/Arrangörerna
11 juni, 2005 kl. 21:20 #137933modulated
Deltagarefattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂
Häää, jag skall köra rattlås med min original-GT så de så ;).
// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
11 juni, 2005 kl. 21:23 #137883Blocken
DeltagareTjoho.Nån som är sugen på en liten ”mini träff” på typ fedagskvällen. Typ ut och ta en öl eller bara snacka lite skit. Jag kommer bo på hotellet som är angivet i anmälan.Antar att det är flera som kommer på fredagen och som har en bit att åka.Vore kul att träffa några istället för att bara sitta på hotellrummet eller åka själv runt med bilen.MVHMårten
Fasiken så trevligt initiativ! 🙂
Ska ni parkera bilarna inne i stan, kan vi varmt rekommendera parkeringshuset i Skrapan på Timmermansgatan.
(Påminner om att vi lämnar kvar våra fordon på vårt inhängnade område natten lördag-söndag gratis)
Ha så skoj! 🙂
/Blocken
12 juni, 2005 kl. 13:17 #137970David
DeltagareOm man bara kan komma en dag (söndag) då behövde man inte anmäla sig va?
/D12 juni, 2005 kl. 13:36 #137884Blocken
DeltagareOm man bara kan komma en dag (söndag) då behövde man inte anmäla sig va?/D
Jooooooooooo, allt ska alltid anmälas alltid!
Välkommen med din anmälan.
/Block
12 juni, 2005 kl. 14:09 #138013Niklas
Deltagarefattar inte varför 90% inte vill köra rattlås…Har jag missat nån oskriven regel om att man måste ha vråltrimmat för att köra eller ?? 😮 🙂
kan bero på att Imprezaklubben föredrar när det svänger, till skillnad från tex EVOklubben. 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.