SSC Allmänt snack Allmänt småprat 5 sidor imprezaklubben i senaste AMS!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    thorlake
    Deltagare

Inte illa ett präktigt reportage ifrån 5-års jubileét i senaste Auto Motor Sport.

Strat verkar ha fått mest publicitet. Grattis där. 🙂
      Men även massa småbilder på massa andra grejjor.

Det ÄR roligare att svänga än att köra rakt fram! 🙂

Bra jobbat!

Subarumicke
      Deltagare

Kul repotage,men det är kul att åka rakt fram med

tendency
        Deltagare

Fastän jag inte kunde hänga med på träffen lär jag köpa mig tidningen snarast! 5 sidor! ;-OMFG

SS-bilder: SSi vs EVO (inte så mkt action, filmade mest när det kördes)
          Impreza GT sedan 1999

Niklas
          Deltagare

WTF?! Kom man inte med? Nåja, jag var med i den andra tidningen.

Strat
            Deltagare

Oj, spännande! Måste hålla utkik 🙂

Strat
              Deltagare

Köpte tidningen på pressbyrån idag. Bra reportage och enormt kul att klubben får det utrymmet i tidningen 🙂 Personligen kan man ju inte vara missnöjd med exponeringen :7 😀 😉

OzO
                Deltagare

JRM lär ju vara glada också… 🙂

Fint reportage, fast dom borde inte ha börjat med bildkollaget utan haft det inuti reportaget. Men kul med kollage dock, så så många som möjligt kunde få vara med på bild. ”E´re Makrill???”-streamern var min bästa idé 2005! 😀

Men sen står det att det tidigare har varit dålig uppslutning på träffar så det var kul att se många på jubileet. Eh? En del regionsträffar kanske har varit små, men nog har tidigare banträffar, rallyt, regionsträffar, isåka varit välbesökta???

Sen retar jag mig på att det står att Micke och Maciej skapade hemsidan. Dom registrerade webadressen och startade mailinglistan… resten av jobbet gjorde ett par andra kufar!! :+

Skönt att läsa ett reportage fritt från faktafel ang. trim och hästkrafter dock. Inte många klubbar som har fått en sådan exponering i media som SSI 2004/5. Bra jobbat alla!

_______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

LegacyLarsa
                  Keymaster

Japp, ett riktigt bra repotage, Tallvagnen kom med den åxo!

/Larsa

syke
                    Blockerad

Whee! Till och med lilla jag fick stå med där. Ett otroligt genomtänkt uttalande 🙂

Blocken
                      Deltagare

Frääääääänt 😀

Det är väl bäst att jag behåller kärran efter de där bilderna visats i tidningen :7 :+

/Black – jagar isdäck…

Min STi

Kvarnis
                        Deltagare

Tja å den vita levde ju där alla fall…nu är det för tillfället motorlös :D….å lite lättare 😉

Strat
                          Deltagare

Tja å den vita levde ju där alla fall…nu är det för tillfället motorlös :D….å lite lättare 😉

Jag kräver nästan en projekttråd Kvarnis 😉

Kvarnis
                            Deltagare

Jag kräver nästan en projekttråd Kvarnis 😉

Kommer nog när tiden inne…finns över 😀

MickeM
                              Deltagare

Vilket nummer? Hittade ingen Impreza-fylld AMS på hyllan och stressad var man…

Strat
                                Deltagare

Vilket nummer? Hittade ingen Impreza-fylld AMS på hyllan och stressad var man…

24

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.