SSC Allmänt snack Allmänt småprat 5 sidor imprezaklubben i senaste AMS!!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Mr Walle
    Deltagare

en liten underhuvenbild fick man ju iallfall 🙂

Niklas
      Deltagare

Trevligt reportage, dock känns det nästan som han som redigerat och valt ut bilder har valt bort min bil. De har till och med klippt bilden på Kvarnis bil hårt bara för att min bil inte skulle synas. Dock har de misslyckats, man ser taket/fronten i reflektionerna på Blockens vänstra bakskärm.

Jaja, skoj för alla som kom med på bild. Grymt kollage (förutom att det finns dubletter :P) och supergrattis till Claes och Jennie som nog var med på varannan bild! 😀

SecretAgentMan
        Deltagare

*asg* @ Äljen

Det svider att inte vara linslus va? 😀

/J – som tyckte reportaget var lite intetsägande

Niklas
          Deltagare

SAM: Svider? Om! Svider långt efter Mångsbodarna ska du veta! 😉

EDIT: Tror att AMS inte ville ha med samma bilar som SX hade. Annars borde de tagit med en bild på de tre WRC-kittade bilarna som stod uppställda då detta var en fin bild. Men det har ju som sagt redan SX haft och då känns det pasé att ha med den igen i denna tidning. Men så går det när man släpper 5-6 månader gamlat material. 😉

Grusdraparn
            Deltagare

En annan såg ju ut att vara funktionär på heltid, både konvakt och tidsstudieman.

/K – Kul bilder men lite tunt med text.

Manor
              Deltagare

Coolt, jag hade den i brevlådan som prenumerant…så det kanske tar någon dag till innan nummer 24 finns ute i affären.

mvh Mats N – som hittade igen sig själv på tre kort 😉
                PS. Var tog AlienDice vägen…men han får väl ett eget reportage någon annan gång :P.

Yonaz
                Deltagare

Finns den i butik nu?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.