SSC Allmänt snack Allmänt småprat 5000kr i hittelön – vart finns Mario Novak??

• Detta ämne har 19 svar, 2,961 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av HighLevelOfSweden.
Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    striiiker
    Deltagare

jag har ”rätt” slags släkt i Polen till sådana tillfällen… *hosthost*

Polska rättsystemet haha njaa..

HighLevelOfSweden
      Deltagare

Ökar hittelönen en sista gång till 50000kr då det saknas ett par pusselbitar!!

Gilarski
        Deltagare

Ökar hittelönen en sista gång till 50000kr då det saknas ett par pusselbitar!!

Har inte hört nåt från dig så jag misstänker att det inte är en juridiskt hållbar nöt som skall knäckas. Har som sagt släkt som arbetar inom Polisen i Warsazawa.

Oavsett så hoppas jag du får löst det, det är aldrig kul & bli lurad 🙁

BSP
          Deltagare

Dra ett PM, bor i Östergötland, och har rätt bra kontakter här runt omkring! 😎

HighLevelOfSweden
            Deltagare

Har inte hört nåt från dig så jag misstänker att det inte är en juridiskt hållbar nöt som skall knäckas. Har som sagt släkt som arbetar inom Polisen i Warsazawa.

Oavsett så hoppas jag du får löst det, det är aldrig kul & bli lurad 🙁

Tjena på dig Knügen!!

Vill bara att personen lagförs INNAN vi kommer till den situationen att jag hittar
              han då jag personligen tror att han uppskattar det första allternativet bättre!!

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.