› SSC › Allmänt snack › Var det du? › 555- Blå WRX idag i solna VS Röd S2
- Detta ämne har 5 svar, 1,055 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av
Jimmie.
-
FörfattareInlägg
-
12 juni, 2004 kl. 17:44 #11858
rally_johan
DeltagareNågon här som känner sig skyldig ??? Tyckte den gick lite väl bra för att vara orginal ? Eller ? Vart en lite ”lätt” hastighetsöverträdelse där ett tag 😉 eller vad säger du 😛 …
Såg att du höll ”bra” tempo redan på nerfarten från essingeleden så jag försökte jaga ikapp dig hela vägen, utan att bryta för mycket mot hastighetsbegränsningarna och det vart ju lagom till det där rödljuset 🙂
Tackar för ett trevlig race, fin bil du har, blir lite mer sleeper utan jättevinge… Tummen upp 😛
13 juni, 2004 kl. 21:13 #125898Jimmie
DeltagareDet var nog jag…;-) hehe…joo det var rätt kul, verkade som det var jämnt mellan våra bilar.
Den är original förutom avgas och avsnorklat insug, men skall snart trimmas lite till 😀
Ganska bra med den lilla vingen i stockholm, väcker mindre uppmärksamhet, bra både mot tjuvar å poliser 😀Är din bil original eller ?
//Jimmie
14 juni, 2004 kl. 09:58 #125897Micke81
DeltagareVar det du som stod stoppad av polisen vid fridhemsplan på kvällen?? Rally-Johan alltså?
/Micke
15 juni, 2004 kl. 19:17 #125900rally_johan
Deltagare>Det var nog jag…;-) hehe…joo det var rätt kul, verkade
>som det var jämnt mellan våra bilar.
>Den är original förutom avgas och avsnorklat insug, men skall
>snart trimmas lite till 😀
>Ganska bra med den lilla vingen i stockholm, väcker mindre
>uppmärksamhet, bra både mot tjuvar å poliser 😀
>
>Är din bil original eller ?
>
>//Jimmie
>Så tänker jag oxå, med vingen alltså… Dessutom så tycker jag inte stor vinge hör hemma på s2: or… Nja, min är väl ”inte riktigt” orginal… Det är: AudiRs2Turbo,Rs2-IC,extraktorgrenrör, 3tums utan katt & turbocenter-program … Ca: 320-340hk om allt funkar bra(det gör det nog inte nu:-( ) Jo, det verkade vara rätt jämnt, min bil gillar när det är kallt ute, får skylla på det… Kom till blackrace å kör så kan vi mäta krafterna mot varandra.. Jag körde 8,803@128,7km/h sist med stora tunga 18″ Superturismo …
15 juni, 2004 kl. 19:20 #125901rally_johan
Deltagare>Var det du som stod stoppad av polisen vid fridhemsplan på
>kvällen?? Rally-Johan alltså?
>
>/Micke
Nix, inte vad jag vet… Försöker undvika polisen, då jag inte har nån kat}( m.mMvh Johan
15 juni, 2004 kl. 20:02 #125899Jimmie
Deltagare>Så tänker jag oxå, med vingen alltså… Dessutom så tycker
>jag inte stor vinge hör hemma på s2: or… Nja, min är väl
>”inte riktigt” orginal… Det är:
>AudiRs2Turbo,Rs2-IC,extraktorgrenrör, 3tums utan katt &
>turbocenter-program … Ca: 320-340hk om allt funkar bra(det
>gör det nog inte nu:-( ) Jo, det verkade vara rätt jämnt,
>min bil gillar när det är kallt ute, får skylla på det… Kom
>till blackrace å kör så kan vi mäta krafterna mot varandra..
>Jag körde 8,803@128,7km/h sist med stora tunga 18″
>Superturismo …Aha…det var ju lite märkligt att vi drog så jämnt, men audin har väl lite mer vikt att släpa på ? å så var det ju varmt…;-)
Har funderat på att prova blackrace, ska bara montera laddtrycksstyrning å knocklink, så man kan ”justera” trycket lite mer 😉
Bra tid du hade !! 😛 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.