SSC Annonser Säljes – Delar Ace Dino 17", 5/100 ET 45

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Vio
    Deltagare

Säljer en uppsättning Ace Dino 17″, sitter som en smäck på Impreza GT och sväljer brembo bromsar!

Silvriga men i behov av omlackering om de ska duga till annat än rejsfälgar

Prisidé 1500 utan däck

Gärna telefonkontakt 0721516422

Bilder på fälgarna på min GT som original och på racefälgarna med brembos:

Vio
      Deltagare

Uppdaterad med korrekt info och annat pris

t1hero
        Deltagare

Kan du hitta ett billigt fraktsätt till Linköping så vill jag ha dem.
          (för de borde passa på en newage STI hoppas jag)

Vio
          Deltagare

Kan du hitta ett billigt fraktsätt till Linköping så vill jag ha dem.
            (för de borde passa på en newage STI hoppas jag)

Huruvida de går fritt mot fjäderbenen är inget jag vågar orda om, men skärmkanterna bör ju inte vara något problem.. Jag har ju hubbar och ok från en – 03 sti så där vet jag ju att det är lugnt
            Angående frakten så beror det ju lite på när du ville ha dem, mycket möjligt att det blir någon tur till mantorp i sommar 🙂

t1hero
            Deltagare

Huruvida de går fritt mot fjäderbenen är inget jag vågar orda om, men skärmkanterna bör ju inte vara något problem.. Jag har ju hubbar och ok från en – 03 sti så där vet jag ju att det är lugnt
              Angående frakten så beror det ju lite på när du ville ha dem, mycket möjligt att det blir någon tur till mantorp i sommar 🙂

Perfekt, jag har inte jättebråttom, på Mantorp kan jag plocka upp dem.

Jag får ta risken med fjäderbenen.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.