SSC Annonser Säljes – Delar Agency Power Side Feed Fuel Rail Kit

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Japp då jag köpte fel, så är nu detta kitt till salu,

säljer de till ett pris av vad jag fick ge för de i usa, minus frakt tull och moms.
      Så vad sägs om 2500:- jämnt.

Är i alla fall deta jag har, helt o använt, och i färgen röd elexoderad:

http://www.importimageracing.com/p/Agency-Power-Side-Feed-fuel-Rail-Kit-04-06-STi.html

MVH

Fredrik

Fricke.w
      Deltagare

Glömde skriva att dessa även passar Forester, och Legacy med sid matade spridare så klart.

Fricke.w
        Deltagare

Ingen som ska bygga som kör sid matat?
          nån usa imports impreza lär de vell finnas i alla fall som vill uppgradera 🙂
          Sänker priset till 1800:- endast för ssiare 😉

Turbovin
          Deltagare

Jag funderar på om det där kittet eventuellt kan passa en GC8 också? Jag kör ju med sidomatade USA-spridare i min iaf, det är väl om hålbilden mot insuget inte stämmer.

Fricke.w
            Deltagare

De var en vädigt bra fråga, ska kicka lite vad man kan hitta om de området, men antar att du också letar 🙂

Fricke.w
              Deltagare

På topp matade verkar de ju som de är samma hålbild från 00-07 i alla fall,
                så borde vell rimligt vis vara samma på sidomatat tycker man.
                Men är din sido matad orginal, eller har dy bygt om

Turbovin
                Deltagare

Tror tyvärr det skiljer mellan insugen för mycket, men jag hittade railar på ebay som hade GC8:ans mått utsatta ifall du känner för att kolla mot dina.

http://cgi.ebay.com/High-Flow-SUBARU-IMPREZA-GC8-WRX-STi-V5-V6-Fuel-Rail-/320543808836?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4aa1e65d44

Fricke.w
                  Deltagare

Måttet mellan spridarna stämer i alla fall 112,7mm 🙂 så hålbilden är rätt mot dit insug.
                    Men sen beror de vell kanske på från vilken årsmodel dina sidmatade spridare är i från, vet inte om de skiljer nå på fatningen på sidmatade årsmodelerna i mellan, men mina fuelrails ska ju passa 04-07 sti spridare.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.