- Detta ämne har 88 svar, 5,298 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 9 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
23 januari, 2003 kl. 08:46 #121647BaDanielDeltagare
Jiiipiii!
Fick inte gehör när man frågade chefen om ledigt men igår räckte han fram ett faxpapper och frågade om inte det vore något för mig…
Eftersom jobbet är återförsäljare åt OZ har dom fixat så att jag får följa med subaru-teamet hela helgen.
Det står nåt i still med att man ska få träffa förarna på nära håll, äta och umgås i Subarus rallycamp!Jag tar med mig kameran och hoppas på en trevlig helg!
Mvh Daniel
NB-Gummi23 januari, 2003 kl. 09:07 #121619ToniDeltagareStatus klubboende:
I princip fullt nu men någon enstaka AKTIV BETALANDE MEDLEM som betalar boendeavgiften på postgirot DENNA VECKA kan vi antagligen trycka in ytterligare i lokalen. Som vanligt gäller att maila mig först för att kolla att den inte är helfullt enligt inlägg nummer 1 ovan i denna tråd.På fredag kväll den 24:e stängs boende-bokningen definitivt.
Toni
23 januari, 2003 kl. 09:18 #121664NiklasDeltagareLAST EDITED ON Jan-23-03 AT 10:19AM (GMT)
BaDaniel: Lyx… :p …hoppas jag inte kommer behöva stå utanför banderollerna detta året… 😀http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
Regionsansvarig: Göteborg23 januari, 2003 kl. 12:48 #121650modulatedDeltagareDet sket sig totalt, så det blir väl till att göra som
Ozo å försöka dra upp på lördagen.Sjuk är ingen bra idé, då lär jag bli hängd av arbets-
kamraterna när jag kommer tillbaka.// Patrick P – redigt sur.
24 januari, 2003 kl. 08:40 #121620ToniDeltagareRallyguiden för ca 80kr finns nu att köpa hos er närmaste OKQ8-station. Innehåller kartor, tider och all info som behövs.
Ska köpa mitt eget ex senare idag.
24 januari, 2003 kl. 16:12 #121621ToniDeltagareOK, nu stänger vi boendebokningen för i år. Så här ser det ut preliminärt för oss som bor i Sörby:
Tors kväll 14 pers
Fre kväll 22 pers
Lö kväll 20 pers
Fullsatt med andra ord. Mer info och vägbeskrivning kommer på mail i nästa vecka till er som är anmälda.Vad jag personligen föredrar för helgen ser nu ut som följer:
Fredag:
08.25 SS1 Sågen (starten)
10.20 Service Hagfors
Lunch eller korvgrillning
14.15 SS4 Malta (mitt på, samma som förra året)
16.15 SS6 Hagfors SprintLördag
11.15 SS8 Fredriksberg (vid hoppen)
Medhavd matsäck ätes under transport till SS10
14.30 SS10 Vargåsen (Colin’s crest)
17.05 Service HagforsSöndag
09.20 SS14 Rämmen (hårnålar uppför)
Lunch eller korvgrillning
14.25 SS17 Hagfors (krön vid starten)På lördagen funkar planeringen utmärkt också om diverse löst folk ifrån Västerås/Stockholm etc vill hinna upp för att ansluta till övriga.
Toni
24 januari, 2003 kl. 18:25 #121606LegacyLarsaKeymasterObs! Medtag Subaru som färdmedel! 😉
/Larsa
24 januari, 2003 kl. 18:29 #121639christopherDeltagarefraSSe
>Fullsatt med andra ord. Mer info och vägbeskrivning kommer på mail i nästa >vecka till er som är anmälda.< Kan man få ett mail med info innan onsdag, drar nämligen till varmare breddgrader och kommer hem sent onsdag kväll. Det blir att sova några timmar sen ratta mot Värmland Wally, Wally :):) Finns tex. sängar eller är det luftmadrass som gäller? Tv, video (så man kan kolla på sporten och rallyfilmer)? Samåkning från Tokhlm osv. Man börjar bli lite sugen, fick precis "rallypasset" i brevlådan. / fraSSe
24 januari, 2003 kl. 19:39 #121665NiklasDeltagareLAST EDITED ON Jan-24-03 AT 08:44PM (GMT)
christoffer: I stugan sover man, man tittar inte på massa film! 😉EDIT: Skall ringa till Skåne och höra hur deras planer ser ut, om något har ändrats. Sen börjar det bli dax för Alien att göra ett Skåne-vs-SSI schema.
http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
Regionsansvarig: Göteborg24 januari, 2003 kl. 21:33 #121640christopherDeltagarefraSSe
Tar jag med mig mina Carskrap filmer så finns risken att du aldrig lämnar stugan 😀
/
fraSSe25 januari, 2003 kl. 12:34 #121666NiklasDeltagareDå är det tur att jag inte sover med klubben utan i en liten håla öster om Hagfors! 😀
Regionsansvarig: Göteborg25 januari, 2003 kl. 15:01 #121641christopherDeltagarefraSSe
Har inte stenkoll på vart vi andra ska bo, men det låter som inte allt för långt i från din “håla”. Kanske blir Carscrap film ändå 😀
/
fraSSe26 januari, 2003 kl. 08:20 #121667NiklasDeltagareOm jag inte har helt fel för mig så är er stuga en/två mil sydväst om Hagfors. Tror hellre jag sover än ser film och kör 10mil på kvällen efter en etapp.
Regionsansvarig: Göteborg26 januari, 2003 kl. 09:58 #121642christopherDeltagarefraSSe
Jag har alla tidigare år åkt över dagen till svenska, det brukar bli 70-80 mil.
Man är hyggligt “mör” när man är på väg hem, ändå har jag kört lite bekvämare långfärdsbilar. Värsta med “subban” är att det är omöjligt att köra i vanligt svensson tempo + ljudet som ett 3″ fixar i 110-130 blås 😀Var uppe i Gävle på Gästrikland runt här om helgen och frasan var smart och plocka ur intercomen ur rallybilen, så vi satt med transport lurarna på 😉
Folk tittade dock lite undrande när vi körde i genom Uppsala och vid starten 😀
Ljudet är kanon från 3″ bara man inte åker för lågt 🙂
/
fraSSe26 januari, 2003 kl. 15:24 #121622ToniDeltagare>Tar jag med mig mina Carskrap filmer så finns risken att du aldrig
>lämnar stugan 😀
>/
>fraSSeTV (dålig mottagning) finns i stugan men inte video. Det brukar vara en och annan som tar med sig DV-kameran ut på specialsträckorna så kvällarna brukar kunna vara ett tillfälle då man kopplar in DV-kameran på TVn och kollar polarnas upplevelser under dagen. Har själv köpt en DV-kamera i höstas som ska med ut i skogarna.
En annan sak: Mobiltelefonerna har ofta dålig täckning ute i skogarna och näten klarar sällan en kvart miljon åskådare som ska ringa samtidigt så var inställda på att använda SMS istället!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.