SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt AKUT!!! Adapter till öppet filter…

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    goffemannen
    Deltagare

Jag är i behov av att låna en adapter mellan LMM och öppet filter till en impreza -99. Jag ska montera FMIC och då måste ja ju ha öppet filter för orginal luftburk får ju inte plats med fmic monterat. och de filtret ja har har köpt är utan adapter till LMM. Det är så ja kan köra med lmm och öppet filter tills mappningnrn. För jag ska plocka bort LMM iom ja ska köra med Simtek. Och ja har tid för mappning fredag den 27e aug.Ner öppna filtret ja har nu har 3″ anslutning.

Så är det nån i närheten av växjö eller som bor på vägen mellan södertälje och växjö(kör idag/ikväll från södertälje till växjö, kör e4an till jönköping sen vidare ner till växjö på väg 30 ) som kan låna ut en sådan kan nå mig på 076 185 12 97. Jag skickar tillbaka den med posten när jag mappat bilen den 27e….

Yonaz
      Deltagare

Du har SMS.

Turbovin
        Deltagare

Bor ju tyvärr 10 mil från Jönköping annars hade du fått låna min, men du kanske löste det m.h.a Yonaz.

goffemannen
          Deltagare

Yonaz hade inget som passa. Du kanske kan skicka den via Posten??? Ja betalar självklart
            frakten.

Yonaz
            Deltagare

Kromade röret mellan kolfibern och luftfiltret har jag över, den får du om du kan ha användning för det. Passar WRX och forester 2001. Vet inte om LMM från Type R funkar rakt på då jag inte själv har någon LMM.

goffemannen
              Deltagare

Hmm. Ingen aning om det passar. Nu är ja iaf hemma. Vi får se hur det går imorn. Kanske går att modifiera luftburken lite. De finns ju såg å grejor :).

Fransson
                Deltagare

Tja, jag har ett du kan få låna. Det är med plats för lmm och 3″. Kör förbi växjö nu vid halv 12 och senare i eftermiddag.

Du kan nå mig på 0705 534441

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.