Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Hej godtrogen om dum som jsh är blev jsg blåst av en snubbe som garanterade att hans fälgar passade brembo oken. Men ike ! Idsg när jag monterat ich luftat bromsarna så sa de tvärstopp. Svinkul. När man hsr lackat lm fälgarna ich allt. Så nu undrar jag om det finns npgon i västragötaland. Dom hsr ett psr fälgar med däck som passar över brembo oken. Byte mot mina rimseller pengar. Krab är att bultmönstret ligger på 5/100

Mvh adsm

edbe
      Deltagare

Det är så tråkigt när man tar någons ord för något och så blir det skit!

Det skulle inte fungera med spacers? Kanske är lättare att få tag på akut?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Christian S
        Deltagare

Ja det är skit är någon säger att det passar och det sen inte gör det:mad:

Adam ringde mig igår kväll och berättade om sitt problem, han har provat med 5mm spacer och det hjälpte tyvärr inte utan skulle behöva tjockare men då börjar det ju bli vanskligt med hur mycket gängor man har kvar.

Det är inte mig Adam har köpt fälgarna av.

edbe
          Deltagare

Ok, synd. Hoppas det löser sig!

Sent from my iPhone using Tapatalk

adam.b.w
            Deltagare

Uppar lite jag har fortfarande inte hittat någon. Har ju ett par helt nylackade 18″ i inbyte +pengar om någon har ett par fälgar jag söker. Bild fixas vid intresse. Krav är att det ska sitta däck på fälgarna. Skicket är inte viktigt då dom ändå ska lackas om! Obs fälgara jag har i inbyte passar somsakt inte över brembo oken.

adam.b.w
              Deltagare

För övrigt kan ni nå mig på 0736744701. Det är ganska akut

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.