SSC Allmänt snack Allmänt småprat Akut hjälp!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

Tja!

Är det nån i sthlms området som har en list till vindrutan hemma? Jag vet inte hur det funkar, men den ska limmas i rutan innan motering! Det är den list som ska sitta på höger sida som behövs!

Jag skulle behöva den ikväll eller i morgon förmiddag, för annars kommer en ny från helsingborg på måndag. Jag har planerat att åka och köra bana på söndag, men på grund av IDIOTER så har fel list skickats!

Tacksam för svar/Anders

Kalleman
      Deltagare

Är det listen som går ända bak till bakrutan?.
        Den sitter fast med speciella klipps som kostar 40:-/st
        Skulle okcså behöva en ny list men Kindwalls skulle ha 1500:- för den listen..

roadtip85
        Keymaster

Är det listen som går ända bak till bakrutan?.Den sitter fast med speciella klipps som kostar 40:-/stSkulle okcså behöva en ny list men Kindwalls skulle ha 1500:- för den listen..

Nej den går, som jag fattat det, längs med stolpen bara.
          Blir så ledsen! Hade planerat att få gasa lite på bana på söndag, för första gången. Missade ju konbanekörningen i dalarna för 2 helger sen oxå..;(

Lämnade in bilen i ons-tors för 2 veckor sen! Jag fattar verkligen inte va dom håller på med? Det kan ju inte 2 veckor att få hem den första, när den nya, förhoppningsvis, rätta listen kommer på måndag! (beställd idag!)

//Anders

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.