SSC Allmänt snack Allmänt småprat Album? nu börjar det hända lite……

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    SVARTEN
    Deltagare

Jag tackar Äljen, nu återstår bara lite av mitt jobb såsom sortering av bilderna i resp. album och undertexter….

Ps. Får en lånelåda till helgen så jag kan åka sista veckan på semester iaf. Ds.

/Svarten

SVARTEN
      Deltagare

Fortfarande ingen ordning på 2002 och 2003, får se när Äljen med lite koder kan komma in och ändra;)

/Svarten-som vill ut och köra väldig snart….

SVARTEN
        Deltagare

Man tackar Risto, den röda har en ny lycklig ägare. Jag kör nu en annan japansk rallybil i vit kulör;)

/Svarten

SVARTEN
          Deltagare

Köpa går alltid bra;) Nu när jag är sugen på nya grejer. Får väl ta med mig annat drickbart….

Pm har anlänt..

/Svarten

SVARTEN
            Deltagare

Man tackar, då går läsken till dig på Kinne;) Göran du kan också få;)

Jag pmar dig vilka det är, om jag själv inte klarar det.

/Svarten

SVARTEN
              Deltagare

?????Vad hände med albumet, Göran det var väl inte du????? Tackar som f*n isåfall. Jag bjuder på läskeblask nästa gång vi ses….:-)

/Svarten

SVARTEN
                Deltagare

Det funkar inte för mig…. Jag förstår hur man skall flytta bilerna inom albumet, men när jag skall flytta bilderna till någon av de nya albumen jag namngivit kommer dom inte upp på den lista jag får upp:o??? Jag får bara upp (New Album), jag har ju skapat 4st nya album… Gåran hjälp mig nu i denna svåra stund;)

Jag skall verkligen åka till Kinne, för de som undrar. Jag hörde nog från Jerry att ni som var i Sura gillade bilen. Man fick en mycetk trevlig kommentar från Jerry också. Det tackar man för:D

/Svarten

SVARTEN
                  Deltagare

Kom precis hem från Erotikmässan och en lapdance med en riktigt mumsig kvinna. Lite svårt att sova nu;)

Ingen som vet hur jag lägger in mina bilder i album??? Kommentarer och fler bilder kommer om jag bara kommer på hur jag skall göra:o

Btw.Äljen du får följa med gratis om du tar lite schystare bilder än vad jag kan;)

/Svarten

SVARTEN
                    Deltagare

Hallå alla bröder, nu har jag uppdaterat lite av bilderna i galleriet. Skall uppdatera med text och ordning.

Vad jag inte fattar är hur jag lägger över bilderna i resp. album. Tacksam för svar, eftersom fler bilder väntar. Om jag bara får tillbaka den andra kameran;)

Bilder på lite nya konstruktioner, grenröret efter 5 timmars lindande, guldkromaterat och klarlackat underrede. m.m. Vänta tills de nya bilderna när bilen är tvättad och behandlad. Då glänser det också…..:D

/Svarten

Ps.Lådan är klar i slutet av nästa vecka, då blir det åka av Ds.:D

Strat
                      Deltagare

Pull me backwards! Det var bland det mest seriösa jag sett 🙂 Ska bli himla kul att titta närmare på kullen. Gött jobb!

OzO
                        Deltagare

>Ingen som vet hur jag lägger in mina bilder i album???
                          >Kommentarer och fler bilder kommer om jag bara kommer på hur
                          >jag skall göra

Men så svårt är det väl inte? 😉

Gå in i ditt album. Se om du ser menyvalet ”new nested album”. Klicka på den för att skapa nya album i ditt medlemsalbum. Ge nya albumet ett fint namn.

Under varje bild ser du en ”drop-down”-lista. Välj ”Move photo” för att flytta aktuell bild. Du får nu upp en nytt fönster där du kan flytta bilden inom aktuellt album eller till ett annat valfritt album -> kika i listan under ”New album” rubriken. Där i listan skall ditt nya ”nested album” finnas. Let efter det fina namnet du gav albumet. Man kan dessutom flytta en eller en serie med bilder… kika på ”First” ”Last” rubrikerna.

Lätt va? 😉

PS. Du skulle behöva skapa lite ordning i ditt album (liiiite för många bilder…)… 🙂

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.