SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ålder och allmän ”status” på en Imprezaägare ??

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Författare
    Calle
    Deltagare

Hej!

Bor i ett litet hus i skogen utanför stockholm med min flickvän och våran lilla katt.
      20år gammal.
      Jobbar på ett ”bodycare” företag som administratör samt logistik.

Har haft (i ordning):

-Supra mk3 ´89:a, 240glt 89:a
      -Bmw 535 91:a
      -Nissan 200sx s13 93:a, Volvo 340gl 86:a
      -Evo 2 94:a, 240gl 83:a

Just nu:

-Impreza STi JDM 03:a
      -Octavia Kombi 00:a

Mvh/Calle

bowser
      Deltagare

pierre 29 år, gift, ett barn, en katt, och en bil utan kisse =)
        sthlm!
        har en sti 06:a som står på masage 😉
        sköter en depå för eltekniker.
        andra subarun då det börja med en gt kombi 00:a

kört en del leksaker imellan å fick ett galet återfall =)

Bodyshot
        Deltagare

Ja, så har ni mig!MORSAN!Snart 53 glada år, även jag biltokig. Köpte första Imprezan-05 kåmbi(19000 mil) och gick med i klubben(bästajag gjort), sen ramla nästa Impreza in, STI WRX – 05.(Är det den som ni kallar för Svarten? Det finns ju flera svarta)För mig är det Leksaken, en pigg liten rackare. 😉 Har även kvar min ungdomskärlek Cheva Monza -75 :7 Har haft ett antal andra kärror men ingen Volvo. HIHI! 😀 / CatrineVäntar på isen.Har pumpat däcken.

Hej Surbarbro!

Nej Svarten är en extremt välskött och lagom trimmad Impreza GT, ägaren hette svarten här på forumet, sök På forumet här så får du se bilder, den var sjukt fin!

Din som var Fd pannans är ju också fin 🙂

Surbarbro
          Deltagare

Tack för svaret, blev bara lite fundersam eftersom så många kallar min kärra för Svarten.
            Får göra alla besvikna nu men han är inte svart lägre. 😉
            Håller med Han är ganska fin också.

/ Catrine :7

Surbarbro
            Deltagare

Tack Oskar!

Jag satt och sökte men hitta inte.
              Jag är ju inget proffs på dator som alla vet.
              HIHI!

Nu vet jag.

/ Catrine 😀

Bodyshot
              Deltagare

Tack för svaret, blev bara lite fundersam eftersom så många kallar min kärra för Svarten.Får göra alla besvikna nu men han är inte svart lägre. 😉 Håller med Han är ganska fin också./ Catrine :7

hehe ja Catrine vågar du åka kapp mot min 05a i sommar då? 😉
                vilken färg blev den nu? MVH

Koffe
                Keymaster

Inte riktigt svart =)
                  http://www.impreza.nu/expo/view_photo.php?set_albumName=album1060&id=mini_DSC06801

Sen med tanke på trådnamnet så kanske man ska skriva en rad om sig själv oxå =)

Kristofer heter jag, 33år, sambo + 2 fåglar, bor i lgh i Södertälje och jobbar som forskare på kemiavdelningen ett stort företag i närheten…

Har alltid varit mer eller mindre bilnörd men intresset gick upp ganska rejält för runt 10 år sen när jag började hänga på diverse forum etc.

Har haft rätt få bilar; Volvo, BMW och nu Subban.

//Koffe

Fricke.w
                  Deltagare

Kommer i håg när jag och tjejen åkte och hämtade min impreza i våras, då tyckte hon dom var så ful, och riktigt skrek pojk tonåringsbil, hon var grinfärdig när jag skrev på papprena och köpte den 😉 var mit sämsta bil köp sa hon, fanns bara tyska bilar i hennes värld som vi hade haft tidigare, allt från bmw m3 till audi tt ts quattro, och andra audi s bilar.
                    Men nu älskar hon den bilen, jag få fan alldrig åka i den, hon kör den jämt, och jag är förpassad till en caddy.
                    så så kan de också gå.
                    Även jag älskar den bilen så klart, tycker de är de bästa köp jag gjort, att innhandla en impreza sti pse-3, och de näst bästa måste vell vara pengarna jag la ner hos JRM på den, mer kör glädje än så här blir de nästan inte, men de är klart mer efekt vill man ju alltid ha
                    😉 från en kille på 28år och en tjej på 21 år

Rapp
                    Deltagare

Jag är 21 år och bor i Västerås med min hund. Jobbar med att installera gymutrustning från Lifefitness och Hammer. Kör en GT kombi -99 tidigare har jag haft en Volvo 850 GLT och en Saab 9-3 Coupé.

Steewe
                      Deltagare

Verkar som en populär tråd så får väl skriva några rader jag med. 🙂 Jag är en kille på 25 år från Örebro. Bor ensam i min 36 kvm stora etta på lagom avstånd från centrum och ja jag är singel. Inhandlade min första Impreza i våras men såldes efter tre månader i förmån för jakten på den ”perfekta”. Nu sitter jag på en mkt kompetent kokare som ska få smiska konbanor till våren.

På min meritlista har jag annars vanliga ungdomsbilar i form av Bubbla -68, Golf II med trimkam och en Golf I GTi mk1.

Vi ses i sommar gott folk!

bowser
                        Deltagare

jag är 29 år gift ett barn har hand om fortums lager .
                          bor i bostadrätt (3a) sollentuna …..
                          bilar har man ju averkat en hel del

nissan sunny gti 93:a
                          seat ibiza 99:a
                          vw beach buggy 67:a
                          volvo s70 t5 97:a
                          audi s4a 99:a
                          volvo v70R 99:a
                          v70 01:a
                          ford galaxy 96:a
                          mazda 3 mps 07:a(kvaddad)
                          mazda 3 mps 08:a
                          scion xb 04:a
                          bmw m3 95:a
                          bmw 540 99:a
                          impreza gt 00:a
                          kia soul 09:a familje bilen =)
                          sti wrx pseIII 06:a (denna har ja kvar står på trimmning 😉

sedan jag köpte första subban 01 så har ja alltid sneglat tillbaka på subaru och kommer nog aldrig sälja min pseIII då den än så länge kostat som en beggad 911a turbo =) men ja älskar den ändå =)

long live subaru!

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.