Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Tog en tur till haninge med dieselräsen när jag mötte först en ostripad GT och typ med en bil mellan kom sen en fullstripad gt.
      Var vid östnora, fartkameran typ.
      Fan vad gott de lät, saknar mina gamla subarusar varje gång jag ser en ;(

Hellion
      Deltagare

Hehe, de var nog på väg till färjan i Nynäs, såg dem åka av färjan i Visby när vi som varit på Gotland ring åkte på 🙂

/Henke

moken
        Deltagare

Haha, där ser man.
          Mm, lyckades pricka gotlandstrafiken när jag åkte hem igen, en vinröd WRX med mycket lull-lull, orginalvinge, kanske du?

Såg en vit evo V eller VI samt en vit VIII, några porschar (vardadgsbil) och nån ferarri samt corvette 🙂

Man får inget abstinens alls när man sitter i en sur audi diesel och minns alla roliga bilar man haft som brukisar innan *snyft*

Hellion
          Deltagare

Jag åkte i den silverfärgade GT:n med massa stripning på, men joo det var en hel del roliga bilar på den färjan 🙂

Var med STACC och åkte på Gotland Ring 😛

moken
            Deltagare

Ja just d, den lär jag sett åxå, din alltså 🙂
              Var så exhalterad över alla rallyjärn *S*

Kom på att det troligen inte var de två bilar jag såg på väg söderut som du såg i Gotland eftersom jag inte var i Haninge mer än kanske 2 timmar, och så snabbt går det inte för färjan.

Strat
              Deltagare

Alien, Grid och jag åkte ner till färjan och stod i kön då stacc-gänget åkte av. Det löser nog hela historien 🙂

Gotland ring är btw den roligaste banan jag kört hittills. Vi körde både i torrt och blött och det var helgrymt! Ska dit nästa år igen garanterat.

/Claes

Niklas
                Deltagare

Det är inte ofta man blir sedd i trafiken (beror nog på att man sällan är ute) men denna gången så fastnade man på näthinnan. 🙂

Instämmer med Claes angående banan, sjuuuukt rolig och vet inte om det var den otroligt dåliga sömnen vi fick pga diverse tokiga upptåg på konferensen eller om det helt enkelt var för mycket upp-ner-höger-vänster för min del på banan = blev åksjuk både när jag körde och åkte. 😀

/N – låg sist i karavanen på vägen ner

subaru fredde
                  Deltagare

Haha, där ser man.Mm, lyckades pricka gotlandstrafiken när jag åkte hem igen, en vinröd WRX med mycket lull-lull, orginalvinge, kanske du?Såg en vit evo V eller VI samt en vit VIII, några porschar (vardadgsbil) och nån ferarri samt corvette :)Man får inget abstinens alls när man sitter i en sur audi diesel och minns alla roliga bilar man haft som brukisar innan *snyft*

HEJ. Det var min vinröda wrx som du mötte 🙂

Niklas
                    Deltagare

HEJ. Det var min vinröda wrx som du mötte 🙂
                      Har aldrig sett någon mer förvånad Imprezaägare när jag hejjade på dig med min Subarukeps. Såg nästan ut som att du tagit fel bil av färjan. 😛

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.