Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Var det dej jag mötte i Onsdagskväll, strax före midnatt i Gävle?

Du blinka, och jag hann med att blinka tillbax 🙂

alrik
      Deltagare

Yes!

Det var jag!

Mötte även din kollega på firman utanför Statoil Hagaström. Han blinkade inte tillbaka iaf 🙂

Har ni haft älgstaket och den mängd extraljus förut?

/Mikael

FeA
        Deltagare

Jajjemen, då var det brorsan du mötte vid Hagaström.

Dom är ganska lika varann bilarna, det som skiljer är att det står 26382 på min, och 26381 på hans.

Men i helgen så åker det på lite fler diodlampor på min i fram, under älgstaketet, så då blir det lite lättare att se skillnad.

Du skulle ha hängt på lite julgransbelysning du å så att man känner igen dej 🙂

Kör du alltid samma bil, eller hoppar du runt på olika?

Tyckte att den du hade igår var blå va? Och kör för Schenker?

alrik
          Deltagare

Dom siffrorna ska jag lägga på minne 😀 Vart har ni dom står, takskylten?

Visst är bilen blå med lite silver i front och på sidorna. Schenker stämmer bra de, kan dock komma med släp som det inte står schenker på. Har 5 släp vi går runt med.

oftast har jag min bil som jag hade igår men ibland har jag den andra bilen som är identisk med min bil. Det som skiljer är att jag har en haj i framrutan och på den andra är det dioder i glödningen.

Dioder i glödningen ska det bli i min med, har även tankar på kort snabel vid fotsteget. Sen hota min chefs son att han ska ta med Michelingubbarna så dom kommer på bredvid extraljusen.

Nu ska jag åka iväg och ratta blåa faran igen 😉

/Mikael

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.