SSC Allmänt snack Allmänt småprat Älskar min bil!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

:7 :7 :7

Idag lämnade vi in Clion på serivce, detta innebär att tjejen körde blå värstingbil in till jobbet. Eller rättare sagt, jag körde in till centrum så fick hon kör de sista 500m och parkera borta vid sitt jobb. När jag hoppade av vid Avenyn så sa jag åt henne att dra den lite – jag har ju aldrig hört min egen bil utifrån. Hon rullar fram till rödljuset och varvar motorn precis så som hon brukar dissa mig för, busan. Sen blir det grönt och hon stämplar på…lite varjefall. Bilen drar iväg från de andra och vilket härligt ljud! Auuuooooo!!! I LOVE YOU! 😀

:7 :7 :7

Subaru_Daniel
      Deltagare

samma för mig när farsan tog över igår å gasa runt som bara fan 😉 varva ut 3an på en 50väg…. hmmm 😮

MickeM
        Deltagare

Hur vågar ni släppa pärlorna åt andra? Jag visar tänderna tvärt nån tittar på byxfickan!!! 😀

/MickeM

Niklas
          Deltagare

Vad skall man göra? Sova på soffan? 😛

Du anar inte hur orolig jag är men man kan ju inte vara helt paranoid heller och vägra att tjejen tar bilen till jobbet. Det är trots allt inte så ofta som Clion är på service.

Banzaiii
            Deltagare

När hormonstinna ynglingar börjar snegla på mina byxfickor, så är det sista jag tänker på är bilnycklarna….. Man kan åka på en käftsmäll för mindre..

MickeM
              Deltagare

Äh, de va ju körglada polare jag tänkte på… Men nog e man ju lite nyfiken hur den låter iofs…

/MickeM

Niklas
                Deltagare

Väldigt skoj att se sin egen bil åka runt bland andra bilar. Snacka om att den skiljer sig från mängden. Vill bara få på nästa dekalset men det blir nog inte förrän jul…tyvärr…

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.