Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    airflowfredde
    Deltagare

Vad tycks??

Subbahenke
      Deltagare

Jag tycker om allt på bilen utom vingen faktiskt. Annars tycker jag den e grym. Men jag har ju lite svårt för den typen av vinge som jag dock vet att många gillar.

Mvh Henke

😛

Niklas
        Deltagare

Om man stylar bilen åt ”Street”-hållet så tycker jag att en aluminiumvinge kan fungera mycket bra. Denna bilen sitter den bättre än en rallyvinge eller noname-varianten som beprydde baken tidigare.

Yonaz
          Deltagare

Tyvärr, blir man överfallen av farbror-blå när man rattar bil med alu-vinge…

3 ombesiktningar på en månad är dyrt och tidskrävande, dessutom är det 300:- i böter varje gång..(impreza med alu vinge)

SVARTEN
            Deltagare

Finns det någon maskin som kan backa upp utseendet? Eller är det bara show and no go;)

/Svarten-mycketeffektriktigtchassiordentligdogboxtillsammansmeddiskretstyling.

Ps.Bilderna kommer efter denna veckas semester, den söndertrasade lådan har anlänt till MLS. Får se vilken drevsats som håller denna gång Ds.

airflowfredde
              Deltagare

Jag tycker att det är en av få bilar den passar på… Det värsta som finns är ju när man ser en på en 740 eller liknande. Subban är ju lite fast and the furious 😛

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.