SSC Allmänt snack Träffar Ang. barkarby träffen 28april kl 20.00 ikea parkeringen

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 121 totalt)
  • Författare
    Red_Mike
    Deltagare

Jag ska mappa bilen veckan före träffen så jag kommer dit. Polaren kommer också i sin subaru. Ravall: Ska du samlas i västerås eller? för jag har för mig att ni skulle vänta i västerås på dom som kommer från köping. För isf möts vi upp där. Jag vet att honda klubben gjorde det förra året o samlades i parkeringshuset i barkarby innan träffen, kanske vi kan göra i år då?

Baggish
      Deltagare

ja ska dit med en impreza till

Markus
        Deltagare

jag fixr en tråd lite senare när det har lugnat ner sig på jobbet 😛 Drygt när kunderna stör än 😉

Räcker det inte med den här tråden? Jag tänkte faktiskt föreslå att vi möts innan men hann inte 🙂

Jag kan lätt tänka mig att dra och käka eller liknande före. Innan IKEA stängt är det ju ingen större idé att åka dit. Förslag på korvkiosk norr om stan med stor parkering? 😉

STiAndre
          Deltagare

Ravall, ska du, jag och red_mike och subbor i v-ås trakten samlas i v-ås och köra gemensamt därifrån redan ? 🙂

// STiAndré

Ravall
            Deltagare

STi andre och red_mike det låter som en riktigt bra ide 😀 bara att vi försöker sammla ihop ett gäng på hälla innan vi drar oss mot stockholm 😀

Sen försöker vi träffas flera på någonstanns intill träffen så vi kan komma i stor grupp 😀 bara komma på en tid och vart vi ska sammlas i stockholm 😀

STiAndre
              Deltagare

Kanon ravall ! Då ses vi i V-ås :). Men vad tycker ni andra om någon träffpunkt i Sthlm och sedan gemensam grupp till barkarby ?

// STiAndré

fjar
                Deltagare

Kanon ravall ! Då ses vi i V-ås :). Men vad tycker ni andra om någon träffpunkt i Sthlm och sedan gemensam grupp till barkarby ?

// STiAndré

vid ikea ?

TomK
                  Deltagare

// STiAndré

Det vore bra med en samlings punkt i Stockholm så blir det karavan dit sen 😀

Ravall
                    Deltagare

Jag såg att det låg en golf bana ”viksjö golfklubb” ca 10 minuter från träffen, det kanske vore något att ses på, eller vad tycker ni andra??

STiAndre: klart vi ses 😀 vi får jobba ihop fler att sammåka med oss tycker jag, och bestämma vilken tid vi ska träffas på de olika punkterna 😀

Mäki
                      Deltagare

Jag är rätt sugen att åka, ska kolla hur jag jobbar, med lite tur kan ja lyckas vara ledig 🙂

Henrik_sti
                        Deltagare

hej hej allesammans. precis nyreggad här:) klart man ska åka ner:) fler från gävle trakten som ska ner?

Mäki
                          Deltagare

hej hej allesammans. precis nyreggad här:) klart man ska åka ner:) fler från gävle trakten som ska ner?

Ja välkommen hit 😉

Om jag inte jobbar åker jag ner! Vi får se till att samla ihop lite polare som åker samtidigt isåfall.

adam.b.w
                            Deltagare

då kan jag passa på att kika om de är någon fårn göteborgs trakten som ska ditt så man slipper komma ensam? :rolleyes:

kleinis
                              Deltagare

då blir det 3 😉 för min polare ska mappa sin så är den mappad så blir vi 4 imprezor från östergötland 🙂

kommer dessa 3 eller 4 subbor åka karavanen ifrån Norrköping ? 🙂

fjar
                                Deltagare

det blir jag o 2 andra subaru om en av dom har mappat färdigt. och ja vi åker karavan från norrköping

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 121 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.