SSC Allmänt snack Träffar Ang. barkarby träffen 28april kl 20.00 ikea parkeringen

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 121 totalt)
  • Författare
    Henrik_sti
    Deltagare

Om inte schemat ändras så jobbar jag, men funderar på om jag ska ta sovmorgon dagen efter, beror på när alla tänkt åka från Gävle, kan komma från jobbet kl 17,30 ungefär. Ska forska lite mer i det här, för jag vill inte missa 😉

ofan där ser man.. du får se till å sluta lite tidigare tkr jag:)
      karavan från gävle avgår ca 17:00 har dom skrivit på garaget

bobban
      Deltagare

Om jag är i Stan så drar man nog upp så då blir vi Fem st kokare från Peking 😛

Fenox
        Deltagare

Tänkte dra dit om bilen fungerar då. Träffas gärna på något ställe innan. Är jag välkommen även fast jag inte är betalande medlem…än?

fjar
          Deltagare

Om jag är i Stan så drar man nog upp så då blir vi Fem st kokare från Peking 😛

låter bra 🙂

Subaru-Calle
            Deltagare

Låter bra det här! Jag glider med 🙂

fjar
              Deltagare

vi får se till att ha en subaru rad 🙂

bobban
                Deltagare

Ett femtiotal kokare skulle va sååå coolt ju 😛 och dominera hela träffen ASG eller Meet of the month med för den delen den 5 maj 😛

fjar
                  Deltagare

Ett femtiotal kokare skulle va sååå coolt ju 😛 och dominera hela träffen ASG eller Meet of the month med för den delen den 5 maj 😛

vi får fixa det på mom med 😀

bobban
                    Deltagare

jupp ut med trådar på Garaget mm mm så kanske det händer lite försökte några ggr för två år sedan med en liten träff innan MoM men jag tröttnade för vi blev typ tre bilar såååå tråkigt ju 🙂

Mäki
                      Deltagare

ofan där ser man.. du får se till å sluta lite tidigare tkr jag:)
                        karavan från gävle avgår ca 17:00 har dom skrivit på garaget

Jasså, ja men inte ska väl det vara totalt omöjligt! Ska se över det när vi är tillbaks på jobbet.

Tänkte dra dit om bilen fungerar då. Träffas gärna på något ställe innan. Är jag välkommen även fast jag inte är betalande medlem…än?

Klart du är välkommen! 🙂

Mvh Marcus

STiAndre
                        Deltagare

Men allhop, ska vi spika viksjö golfklubbs parkering eller jakobsbergs p-hus som ”för”träffspunkt ? Ca en timme innan träffen på Barkarby drar igång. Med uppslutningen som är nu så låter detta som om det kommer bli riktigt kalas 🙂

// STiAndré

Fenox
                          Deltagare

Klart du är välkommen! 🙂

Mvh Marcus

Härligt 🙂

Nypan86
                            Deltagare

Var det bestämt något om nån mötesplats innan? Golfbanan?

Markus
                              Deltagare

Vad sägs om golfklubben vid bra väder och parkeringshuset vid dåligt väder? Hoppas det inte blir svårdefinierat aprilväder bara 😉 Det får vi nog se tidigare samma dag. Räcker det med en timme innan?

sameoldstory
                                Deltagare

Om man får hänga på er så kommer jag.. 🙂 Vore som sagt riktigt häftigt om ett 30 tal subbor rullar in samtidigt. 😛

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 121 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.