› SSC › Allmänt snack › Träffar › Ang. barkarby träffen 28april kl 20.00 ikea parkeringen
- Detta ämne har 120 svar, 14,619 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 12 månader sedan av
TomK.
-
FörfattareInlägg
-
8 april, 2012 kl. 20:07 #239841
Florries
DeltagareKommer nog upp om inget annat kommer ivägen…
/// Emma
8 april, 2012 kl. 23:01 #239872Henrik_sti
DeltagareHåller med er om en tyst minut/buller minut för Marcus..
hoppas man får ta en plats i gänget där nere med er och andra träffar i sommar. går bara å väntar på att få betala in så man blir en betald medlem:)
är det någon subaru uppifrån gävle el dyl som åker ner?
10 april, 2012 kl. 22:12 #239833Jernberg
DeltagareJag åker dit ifrån Sandviken om jag får tid!
Tänkte isåfall åka på ”förträffen” vid golfbanan 🙂15 april, 2012 kl. 00:48 #239779Markus
DeltagareJag tänker vara på plats från 18:00 eller ännu tidigare vid golfbanan då det ändå är lördag och eftersom det kommer så många subbor ser jag gärna en längre Subaruträff än bara en timme 🙂
Någon som vill med och äta mellan 17 och 18 kanske?
16 april, 2012 kl. 13:29 #239831Arson
DeltagareJag tänker vara på plats från 18:00 eller ännu tidigare vid golfbanan då det ändå är lördag och eftersom det kommer så många subbor ser jag gärna en längre Subaruträff än bara en timme 🙂
Någon som vill med och äta mellan 17 och 18 kanske?
Tycker en Subaruträff inkluderat föda och cruising definitivt vore på sin plats i Stockholmsområdet ändå!
16 april, 2012 kl. 19:40 #239850Ravall
DeltagareHåller helt klart med ang lite mat och träff innan. Tycker att det börjar närma sig så pass mycket att vi ska börja boka lite tider så folk hinner se och planera så det inte blir massa missförståd om tider och platser!
Vad tycker övriga om det??
17 april, 2012 kl. 11:22 #239874Johanskg
DeltagareHejsan alla 🙂 är ny här men klart man drycker upp ska kolla med 1 annan som har en subba också 🙂
Men vart ska vi mötas innan barkarby? Och hur lång tid innan?17 april, 2012 kl. 11:32 #239780Markus
DeltagareDet finns för många alternativ 🙂 Om vi ska sikta på att äta något innan kanske vi ska välja en annan plats eller äta i Golfrestaurangen. Den kanske är dyr? Det tar lite tid och kostar att flänga runt också trots allt. På södra sidan stan känner jag till två burgarställen. Vegabaren och E4-baren. Finns det något liknande på norra sidan eller måste ni ha sushi? 😉
17 april, 2012 kl. 12:02 #239810TomK
DeltagareVegabaren har stooor parkering! 🙂
17 april, 2012 kl. 17:12 #239858Zlasher
DeltagareÄr också på att krubba innan.
Dock har man väl inte så jättestor lust att glida till länna/vegabaren bara för att äta och sen glida tillbaka till barkarby.Men är en bra fråga vart i norrort man kan samlas med så stor parkering?
Vi har iofs Mcd och BK i Akalla som ändå är på vägen till barkarby…Annars har vi food Courten i Kista Galleria!
Stort parkeringshus.17 april, 2012 kl. 17:41 #239811TomK
Dock har man väl inte så jättestor lust att glida till länna/vegabaren bara för att äta och sen glida tillbaka till barkarby.Men är en bra fråga vart i norrort man kan samlas med så stor parkering?
Vi har iofs Mcd och BK i Akalla som ändå är på vägen till barkarby…Annars har vi food Courten i Kista Galleria!
Stort parkeringshus.BK i akalla är ju bra! 🙂
17 april, 2012 kl. 17:44 #239859Zlasher
DeltagareBK i akalla är ju bra! 🙂
mm kan hålla med om det, finns gott om platser på parkeringen bakom också.
Och jag anser att BK är mkt godare än Mcd:)
17 april, 2012 kl. 19:01 #239781Markus
Stort parkeringshus.Anade att folk inte vill ner dit så därför får vi hitta alternativ närmare träffen. BK/MCD/MAX tycker jag går bort. Jag vill ha lite bättre kvalité 😉 Hellre Kista-gallerian då även om man inte har någon som helst koll på bilarna…
17 april, 2012 kl. 20:01 #239855Hagsen
DeltagareTjenare,
Jag kommer med pärlan:-)!17 april, 2012 kl. 21:32 #239851Ravall
DeltagareAnade att folk inte vill ner dit så därför får vi hitta alternativ närmare träffen. BK/MCD/MAX tycker jag går bort. Jag vill ha lite bättre kvalité 😉 Hellre Kista-gallerian då även om man inte har någon som helst koll på bilarna…
Är nog villig att hålla med taway på den fronten, vore kul med lite shystare(hur f*n det nu stavas) käk (inget ont om donken m.m) Men verkar det som att det är mest folk som vill käka på ett sådant ställe får vi styra dit förträffen istället tycker jag i allfall.
Någon som har lite mer koll på vad som finns i trakterna som har några förslag om mat/samlings plats. ??
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.