SSC Allmänt snack Träffar Ang. barkarby träffen 28april kl 20.00 ikea parkeringen

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 121 totalt)
  • Författare
    Zlasher
    Deltagare

Kista Gallerian är väl det bästa ur mat synpunkt med sin foodcourt.

Dock kan de vara rätt mycket bilar i garagen på lördagar vid middagstid, det verkar vara det stora nöjet på en lördag för folk.
      Men de har 2500 parkeringsplatser så platser finns det allt.
      Om inte annat utanför också.

Markus
      Deltagare

Enda fördelen med BK är väl parkeringen bakom som är ganska stor. Å andra sidan är det närmaste BK från träffen och med snart 2800 ”attending” på Facebook så finns det risk för att 1500 har samma idé 🙂

Fler förslag?
        BK Akallarakan
        Kistagallerian
        Golfrestaurangen
        IKEAs matsal? 😉

Janne248
        Deltagare

Bra idé om ”för-ätnings-träff”.
          Bestäm bra ställe med bra parkering och posta lite adresser eller dyligt så oss som åker in till storbyn hittar med elektroniska hjälpmedel!

Jommie
          Deltagare

Kista Gallerian har nog bästa maten (och urvalet av mat), men even där kan det vara rätt fullt da det är närme träffen. Enda alternativ med god mat och stor parkering jag kan komma på är Heron City i Kungens Kurva. Finns en stor O’Learys där. Men är jo på ”fel” sida av stan.

Ravall
            Deltagare

Alternativet är ju om man kanske kan ordna till något med maten på Golf banan. Men som många andra säger, det kanske är för ”dyrt”??

Zlasher
              Deltagare

Alternativet är ju om man kanske kan ordna till något med maten på Golf banan. Men som många andra säger, det kanske är för ”dyrt”??

Jag har kollat upp det, och resturangen på golfbanan är bara en lunch resturang, och har öppet till 14.
                Så känns som om den går bort.

Jag vet inte hur många som ska äta?
                För tanken är väl att först mötas och äta för dem som vill, och sen möta upp er andra som inte känner för mat?
                Eller ska alla ta sig till matplejset och ha det som mötesplats innan vi gemensamt rullar mot barkarby?

För mig kvittar det, dock är det kanske lättast att alla samlas vid matplejset runt 19?

Markus
                Deltagare

För tanken är väl att först mötas och äta för dem som vill, och sen möta upp er andra som inte känner för mat?
                  Eller ska alla ta sig till matplejset och ha det som mötesplats innan vi gemensamt rullar mot barkarby?

För mig kvittar det, dock är det kanske lättast att alla samlas vid matplejset runt 19?

Jag tycker att en samlingsplats är tillräckligt, dvs endast matställe. Jag tycker att 18 är senaste så man slipper kasta i sig mat även om vi bara ska åka en liten bit till träffen men det är naturligtvis valfritt om man vill äta eller inte 🙂

Jag är ny i stan så jag hoppas att ni andra kan ta beslut om ett ok ställe att äta på. Väljer ni BK så kan jag leva med det också men jag tror att det kommer att vara packat med folk där 🙂

Zlasher
                  Deltagare

Jag tycker att en samlingsplats är tillräckligt, dvs endast matställe. Jag tycker att 18 är senaste så man slipper kasta i sig mat även om vi bara ska åka en liten bit till träffen men det är naturligtvis valfritt om man vill äta eller inte 🙂

Jag är ny i stan så jag hoppas att ni andra kan ta beslut om ett ok ställe att äta på. Väljer ni BK så kan jag leva med det också men jag tror att det kommer att vara packat med folk där 🙂

Vad jag menade med 19 var att alla borde senast vara där då.
                    Och de som ska äta borde komma tidigare, typ 18.

Fördelen med BK är väl att man inte behöver sitta där och käka, utan kan ta en sväng igenom. Och åka ner och ställa sig på parkeringen tillsammans.
                    Men vill man käka så kanske man vill sitta ner tillsammans och snacka lite också.

Och säkert har många av er precis som mig, varit med på diverse race som gått av i akalla. Och det sväljer bra med bilar.
                    Så även om en del andra kommer käka där så lär det iaf finnas plats för oss?

Annars har vi en bra mötespunkt uppe på volvo i akalla, eller Upplands bil som det heter.
                    Stor parkering där utanför huvudentren.
                    Dock ingen mat.

Ravall
                    Deltagare

Nej men tycker det låter som Zlasher har lite koll på ställerna. Så vi kanske kan köra på kl 18.00 på BK, då kommer dom som vill äta lite och så kommer övriga mellan 18-19? Försöka ha som mål att alla kanske kan vara samlade till 19.00 😀 En ide eller vad tror folk???

Markus
                      Deltagare

Alright då kör vi på parkeringen bakom BK.

Kottbygatan 1, 164 74 Kista, Sweden
                        http://m.google.co.uk/u/m/dcWkGB

Zlasher
                        Deltagare

Okej. låter bra med burger kings parkering. kan ta fram karta när jag kommer hem. För
                          er som inte bor i närheten.

sen kanske en lista på hur många vi blir och som ska ha mat vore bra.

1: Zlasher – ska äta
                          2:
                          3:
                          4:
                          5;

Henrik_sti
                          Deltagare

åker karavan ner så är väl där runt 19:00:)

2: Henrik_sti – ska inte äta
                            3:
                            4:
                            5;

TomK
                            Deltagare

Okej. låter bra med burger kings parkering. kan ta fram karta när jag kommer hem. För

2: TomK – ska äta
                              3:
                              4:
                              5;

..

Zlasher
                              Deltagare

3: Henrik_sti – inte äta
                                4:
                                5;

Markus
                                Deltagare

Vet inte om jag är så intresserad vilka som skall äta eller inte egentligen, möjligen BK, men vilka som kommer kan ju vara kul 😛 😉

3: Henrik_sti – inte äta
                                  4: taway – kanske äta
                                  5:

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 121 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.