SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor ang koppling på sti 05

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Dannemaj
    Deltagare

va o tittade på en sti uk spec 2005 när jag provkörde bilen så tog kopplingen högt upp gör de det på dessa bilar ( är min första Subaru jag kikat o kört ) tacksam för snabba svar märkte annars inget konstigt inget huggande eller så det skulle vara original koppling som satt o den hade gjort så sedan han köpt den ?

hoppas detta ej är nått fel så jag kan ble subbe ägare 😀

Igge
      Deltagare

Jag kommer tyvärr inte ihåg hur det är men båda mina imprezor har varit svåra att komma iväg med för polarna som fått provköra just för att kopplingen tar onormalt, har blivit några udda starter 😛

Dannemaj
        Deltagare

Jag kommer tyvärr inte ihåg hur det är men båda mina imprezor har varit svåra att komma iväg med för polarna som fått provköra just för att kopplingen tar onormalt, har blivit några udda starter 😛

då e de kanske normalt då.. jobbigt annars att byta koppling på en sådan annars om nu de är så att kopplingen är kass ?

koaaN
          Deltagare

Samma på min STi 2005 att det är lite annorlunda.. men man vänjer sig 🙂

kinugawa
            Deltagare

Japp. Min sti 05 med. Vännerna gnäller. Men jag älskar den 🙂

Dannemaj
              Deltagare

Oki då är det normalt med andra ord

Fladric
                Deltagare

Samma på båda min Subarus, de tar nog högt upp i allmänhet tror jag 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.