› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Ang. medlemskapet…
- Detta ämne har 6 svar, 818 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av
dlehtihet.
-
FörfattareInlägg
-
15 juli, 2004 kl. 13:27 #7923
Krigge
DeltagareHAr anmält mig som medlem men inte sett röken av några inbetalningskort eller annan info. Skulle va kul om man kunde kommit med till gelleråsen, var länge sen jag anmälde mig.
15 juli, 2004 kl. 13:33 #90294down_the_drain
Deltagaredu får inget inbetalnings kort på posten om det esom betalande medlem i SSI som du menar, Pengarna skall sättas in på deras postgirokonto och märkas m ditt reg nr och ditt medlems nr som du borde fått via mail om jag inte minns helt fel. Sen kan det ta sin lilla tid innan du får medlemskortet i brevlådan.
fast jag kan juh ha fel, men tror att det var så det gick till, slå annars en sök i arkivet.
/Peter
15 juli, 2004 kl. 13:38 #90289SecretAgentMan
DeltagareFörst körs det en koll på att allt är klart runt medlemsskapet, sedan skall du sätta in 200:- på klubbens postgirokonto.
Allt enl. info som finns länkad till direkt från första sidan på http://www.impreza.nu. 🙂
http://www.impreza.nu/ssi2/club/medlems_ansokning.php
Problemet ligger nog i att du kanske haft oturen att hamna mellan de (relativt) fasta tillfällena då ansökningar gås igenom, och semestertider ovanpå det…Som det sagts flera ggr, nya rutiner runt medlemsskapshanteringen är på G för att förenkla för alla parter, vi jobbar på det.
Dock är det lite sent nu, men på något sätt måste det gå att lösa – vad säger våra medlemsexperter Kaarlo och Lehtihet? 🙂
/J
15 juli, 2004 kl. 13:45 #90290SecretAgentMan
DeltagareKrigge – Du ser ut att ligga i listan för verifiering – 2004-07-01 18:50:09 reggade du din ansökan (om jag förstår mig på vårat system :+) – så jag kan inte påstå att du varit ute i direkt god tid – det tar oftast längre tid än såhär då vi inte har folk som kör detta på heltid, och som sagt, det är semestertider… 🙂
/J
15 juli, 2004 kl. 14:16 #90293Krigge
DeltagareJag vet precis hur man gör, står ju att ni behandlar ansökningar första veckan i juli. Det är ju två veckor sen. Borde väl fått ett mail iallafall.
15 juli, 2004 kl. 16:19 #90291OzO
DeltagareJag gick genom mer än 50 ansökningar de sista 2 veckorna i juni eftersom jag visste att jag hade dygnet-runt-arbete inför Powermeet med jänkarn… 🙂 Så då blev det inget i juli :+
Sedan har Kaarlo reggat en massa inbetalningar nyss och kommer göra en del i slutet av denna vecka inför Gelle.
Jag kommer gå genom ansökningar som ligger nu. Om ni vet att ni har angivit korrekt info i era ansökningar och vill köra på Gelle så skall det inte vara jätteproblematiskt att betala medlemskap på plats om det skulle vara så. Jag kommer ha med mig min lilla mobil och kommer åt lilla internätt så… 🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::15 juli, 2004 kl. 17:31 #90292dlehtihet
DeltagareJust nu ligger 20 nya i pipen för medlemskort så jag sätter mig imorgon kväll och fixar korten och skickar ut.
Prima 🙂
//Danne
>Jag gick genom mer än 50 ansökningar de sista 2 veckorna i
>juni eftersom jag visste att jag hade dygnet-runt-arbete inför
>Powermeet med jänkarn… 🙂 Så då blev det inget i juli :+
>
>Sedan har Kaarlo reggat en massa inbetalningar nyss och
>kommer göra en del i slutet av denna vecka inför Gelle.
>
>Jag kommer gå genom ansökningar som ligger nu. Om ni vet att
>ni har angivit korrekt info i era ansökningar och vill köra på
>Gelle så skall det inte vara jätteproblematiskt att betala
>medlemskap på plats om det skulle vara så. Jag kommer ha med
>mig min lilla mobil och kommer åt lilla internätt så… 🙂
>
>_______________________________________________________________________________
>:[font
>color=”#C0C0C0″]::[font
>color=”#404040″]::
>[font
>color=”#FF0000″]ssiwebmaster
>| ”I would be unstoppable… if I
>could just get started!” | [font
>color=”#FF0000″]ssibluepile
>:[font
>color=”#404040″]::[font
>color=”#C0C0C0″]:: -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.