- Detta ämne har 7 svar, 1,032 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av MarieT.
-
FörfattareInlägg
-
18 januari, 2005 kl. 21:31 #21833tendencyDeltagare
1. Jag har registrerat mig och ansökt om medlemskap i klubben.
2. Har fått godkännande via mail.
3. Har betalat medlemsavgiften (200 kronor på postgiro 129772-0).
4. Så nu väntar jag på “medlemskort och märke”, samt möjlighet att kunna logga in på medlemssidorna. Vill ju kunna utnyttja fotoalbumet bl.a! 🙂Men hur lång tid tar punkt 4 efter att man betalat avgiften (betalades 7e Jan 2005)?
Det har redan gått 11 dagar. Börjar bli otålig..–
Blåklumpen – Surahammars 2a skräck18 januari, 2005 kl. 22:18 #186754tendencyDeltagareEldsjälar är ett underbart ord! Självklart uppskattas det, speciellt nu när jag vet hur det ligger till.
Gah, sicken jävla otur!
Men själva möjligheten att logga in på medlemssidorna skulle väl kunna aktiveras direkt när pengarna kommit in? Så att man sedan bara behöver vänta på grejerna som ska dimpa ner i bräävlåddan 🙂
Annars får jag väl stå ut och somna gråtandes tills allt är i sin ordning, vilket borde betyda grav vätskebrist med tanke på “par-tre månader i stöten”…
–
Blåklumpen – Surahammars 2a skräck18 januari, 2005 kl. 22:27 #186752OzODeltagareLogga in på medlemssidorna kan du göra efter att din betalning har registrerats. Till helgen kommer jag gå genom de betalningar som har dykt upp efter 4/1. Det borde ta max 1 månad från registrering till medlemskap.
Medlemskortet skickas däremot ut när det passar (för att uttrycka det krasst), men skulle det dyka upp ett tillfälle då en ny medlem behöver sitt medlemskort pga ett köp från våra sponsorer eller deltagande i en klubbaktivitet så är det bara att mailbomba styrelsen/webmaster så ordnar det sig (Edit:dvs, så kan vi intyga att du är medlem om någon tvivlar).
🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::19 januari, 2005 kl. 12:50 #186756NiklasDeltagareDet är fanimej skam, jag har fortfarande inte kommit ihåg att betala. Kan vi inte ha autogiro? 😀
*skriver upp på handen att jag skall betala avgiften ikväll*
20 januari, 2005 kl. 00:13 #186755tendencyDeltagareHärligt. Just nu vill jag bara kunna logga in på medlemssidorna och utnyttja galleriet osv. Max 1 månad kan jag väl stå ut 🙂
–
Blåklumpen – Surahammars 2a skräck20 januari, 2005 kl. 07:16 #186751SecretAgentManDeltagare>Max 1 månad kan jag
>väl stå ut 🙂
>
>-
>Blåklumpen – Surahammars 2a skräck
>Du kan få vänta lite extra om du inte passar dig. 😉 😀
Det tar den tid det tar, men den som väntar på något gott, etc./J
20 januari, 2005 kl. 10:58 #186757NiklasDeltagare>den som väntar på något gott,
…har köpt en uppsättning SAMCO. :+
19 december, 2005 kl. 06:21 #186753MarieTDeltagareDet TAR tid, klubben är uppbyggd av eldsjälar som fixar det
här på sin fritid – allt är ideellt och borde uppskattas mer
än det ibland görs! 🙁 Elva dagar är en väldigt kort tid i
sammanhanget…NÄR ditt medlemskort kommer kan jag inte svara på, jag sköter
om utskicken men andra sköter medlemsregistreringen. När
en radda nya inbetalningar är registerade får jag veta det
och skickar ut brev med kort osv.
Den sista raddan gamla och nya medlemmar som blev listade för
2005 hade betalat in mellan i slutet av oktober och 6 januari.
Det blir alltså ett par-tre månader i stöten. Så du hade lite
otur, hade du betalat in en dag tidigare hade du haft ditt kort
inom några veckor… 🙂Så du får nog ha tålamod ett tag till! 😉 🙂
/Marie
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.