› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…
- Detta ämne har 197 svar, 11,300 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
20 juni, 2006 kl. 06:40 #160129
SecretAgentMan
DeltagareGe fan i att byta tills det finns slantar! 😀
/J – sitter på alla svaren idag :+
20 juni, 2006 kl. 06:59 #160241Niklas
DeltagareLåt mig säga så här, pengarna finns (jobbar ju med IT) men jag kommer aldrig lägga 4000-5000kr på backspeglar till bilen. Absolut inte då största delen av den summan är för att de är i kolfiber.
20 juni, 2006 kl. 08:38 #160163PetterSolberg
Deltagareså här skrev han när jag frågade.
Hej Patrik!
Det finns plattor till din bil också, enligt vår Tyska leverantör så
har dom plattor som passar Impreza från årsmodell 2001.
MVH
Kent
http://www.styletech.sePatrik
Blå WRX-0120 juni, 2006 kl. 08:49 #160242Niklas
DeltagareOm det blir gruppköp så kan vi väl beställa från Tyskland, de har ju plattor även för GTn så får den svenska säljaren skylla sig själv.
Har kontaktat Styletech (svenska återförsäljaren) för att höra om ’93-’00. Om ni vill så kan jag sköta gruppköpet av prylar, oavsett om det blir från Sverige eller Tyskland.
Intresserade kan väl skriva en order som min nedan (glöm inte att skriva om det är till GT eller WRX):
1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
20 juni, 2006 kl. 09:48 #160138Janne248
Deltagare2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
20 juni, 2006 kl. 09:56 #160243Niklas
DeltagareDetta är en intresseanmälan, jag kontaktar alla på listan och verifierar om de vill vara med när det väl blir ett gruppköp (vid denna kontakt är beställning bindande). Jag skall försöka få ett schysst pris eftersom vi beställer en del men räkna med priset på hemsidan så får vi se vad som händer. Vid beställning är det förskottsbetalning som gäller för prylar och frakt från säljaren till mig och från mig till dig.
1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara20 juni, 2006 kl. 11:27 #160244Niklas
DeltagareStyletech tar hem adapterplattor även åt 93-00 men då är det ungefär två veckors väntetid på dessa. Så jag tycker vi beställer via dem så får vi bra pris på grejorna och slipper vara rädda att paketet skall hamna på bottnen av Östersjön på vägen till Sverige.
20 juni, 2006 kl. 11:36 #160164PetterSolberg
DeltagareDetta är en intresseanmälan, jag kontaktar alla på listan och verifierar om de vill vara med när det väl blir ett gruppköp (vid denna kontakt är beställning bindande). Jag skall försöka få ett schysst pris eftersom vi beställer en del men räkna med priset på hemsidan så får vi se vad som händer. Vid beställning är det förskottsbetalning som gäller för prylar och frakt från säljaren till mig och från mig till dig.
2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
3. PetterSolberg – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara20 juni, 2006 kl. 11:53 #160245Niklas
DeltagarePriset blir så här:
1 par adapterplattor + 1 par backspeglar + frakt = 1200krNu har jag lagt frakten på 100kr vilket kanske är lite mer än vad det kommer att kosta. Jag vet inte hur mycket prylarna väger. Ni får själva höra av er om ni vill hämta prylarna hos mig i Vallentuna eller om ni vill ha tillbaka de kronorna som blir över efter mitt besök på postkontoret. Jag funderar på att åka till företaget och hämta allt så vi slipper frakten från StyleTech till mig.
Lägg till er på listan om ni vill vara med, nu vet ni priset.
20 juni, 2006 kl. 12:07 #160172gotte51
DeltagareSkriv upp mig på listan! Jag ska ha ett par adapterplattor för Gt -00 och backspeglar av den typ ni andra valt! Racelook carbon dvs 🙂
20 juni, 2006 kl. 12:14 #160246Niklas
Deltagare1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
3. PetterSolberg – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
4. gotte51 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara21 juni, 2006 kl. 07:18 #160231Robin wrx
Deltagare1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
3. PetterSolberg – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
4. gotte51 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
5.Robin wrx – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara21 juni, 2006 kl. 07:25 #160247Niklas
DeltagareNär skall vi säga att ”anmälningstiden” går ut, skall vi köra denna veckan så kontaktar jag er i början av nästa vecka och kräver in pengar? Då kommer ni få prylarna någon gång i slutet av juli förhoppningsvis. Eller skall vi vänta lite till så grejorna kommer i augusti?
21 juni, 2006 kl. 08:54 #160156daniel83
4. gotte51 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
5.Robin wrx – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
6. daniel83 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara//Daniel
21 juni, 2006 kl. 10:02 #160165PetterSolberg
Deltagareom det inte kommer in några mer så får man väl anta att det inte är fler, för min del så spelar det ingen roll när grejerna kommer.
Patrik
Blå WRX-01 -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…” är stängt för nya svar.