SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 198 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Då kör vi veckan ut för att se vad som händer de sista dagarna i veckan. Jag tror vi är tillräckligt många för att göra säljaren glad, dessutom att alla väljer samma backspegelsmodell är kanon. 🙂

Här är bilder från Manuels eget album på sin bil med backspeglarna på. Bilderna 78 till 84 visar bilen med backspeglarna:
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=ssi659&id=Sti_2006_7

Ser riktigt bra ut tycker jag. :7

Manu_Sti
      Deltagare
        Niklas
        Deltagare

Vackert Manuel! Ser fram emot att få hem speglarna och byta bort de stora elefantöronen som sitter där nu. 😀

mackan79
          Deltagare

Lägger till mig med om det inte är försent ännu.

1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            3. PetterSolberg – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            4. gotte51 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            5.Robin wrx – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            6. daniel83 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
            7.mackan79 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara

Niklas
            Deltagare

Inte för sent ännu, jag kontaktar er via PM på måndag för att lämna kontouppgifter och era adresser.

Vad säger ni om att vi höjer priset med typ 50kr/pers för att täcka in fraktkostnaden / bensinförbrukningen för att få prylarna från försäljaren till mig?

daniel83
              Deltagare

Spelar ingen roll för mig.

//Daniel

mackan79
                Deltagare

Gör inget för mig heller.

Nikke McRae
                  Deltagare

Oj, här pågår det gruppköp ser jag. Jag hänger också på! 🙂

1. AlienDiCE – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    2. Janne248 – Adaterplattor (WRX STI), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    3. PetterSolberg – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    4. gotte51 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    5.Robin wrx – Adapterplatta (WRX), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    6. daniel83 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    7.mackan79 – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara
                    8. Nikke McRae – Adaterplattor (GT), Backspeglar Race-Look Carbon elektriskt inställbara

Niklas
                    Deltagare

Nikke: Kommer du hem till mig så monterar vi tillsammans och tar lite sköna kort på bilarna med ljusramperna på. 🙂

Nikke McRae
                      Deltagare

Aliendice: Kanske det. 🙂 Var ju tvungen o hänga på, för att inte din bil får se mer ”WRC” ut än min. :7

Niklas
                        Deltagare

Då så, nu kontaktar jag er alla via PM och ni har någon dag på er att svara. Fyll i formuläret och skicka in pengarna så fort ni kan. Lön fick ni för någon dag sedan så inga undanflykter. Beställer då alla är gröna.

Eftersläntande beställningar kan accepteras beroende på tidigare rykte.

EDIT: Alla beställare kontaktade via PM (gotte via email), svara ASAP.

Niklas
                          Deltagare

Viktigt för alla WRX-ägarna! Kan ni säga vilken årsmodell och om ni har eluppvärmda backspeglar eller ej. 😮

mackan79
                            Deltagare

Svarat!

Janne248
                              Deltagare

Svarat å pyntat!
                                Får jag speglarna på Tullige! :+ :+

Niklas
                                Deltagare

Nej, då vi vet vad det är vi skall ha, 3poliga eller 4poliga så tar det ungefär 2 veckor innan prylarna finns hos säljaren.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 198 totalt)
                                • Ämnet ”Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…” är stängt för nya svar.