SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 198 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

På bilderna ser Manuels ut att passa men frågan är om de gör det om man tittar närmare på dem. Alla bilder är tagna ur ”bra” vinklar där man inte ser passformen. Rakt framifrån eller rakt bakifrån hade varit trevligt att se.

Nåja, den som väntar på något gott…som flickan sa…eller vem det var…

PS: Din blåa båge beställer jag i nästa veva.

Nikke McRae
      Deltagare

Vill inte verka otålig, 😛 men har du kollat med de här i Åkersberga?
        http://www.swecomposite.com

Janne248
        Deltagare

Hör av er om ni inte vill vara med, hör ………..

Vill vara med på adpterplattor till WRX (STi) som är snygga! Men de får inte kosta 10 000:- styck eller nått!

EDIT: Niklas du är kung som roddar med detta! Tack!

Niklas
          Deltagare

Självklart inte sånna priser, eller jag kollar upp med er alla innan jag beställer. Tror inte det blir så dyrt men det kommer nog kosta mer än 100kr/par tyvärr. Nåja, jag kan tänka mig betala för att få speglarna på plats…dock inte hela min lön.

Skall massera glasfiberkillen så han ger oss ett bra pris. 🙂

Det som är trist är att det tar sån tid, börjar kännas som när man beställde 22B-gälarna från Estland och det tog 11 månader att få hem dem! 😀

Janne248
            Deltagare

Det som är trist är att det tar sån tid, börjar kännas som när man beställde 22B-gälarna från Estland och det tog 11 månader att få hem dem! 😀

Bah! Bara vi har dem till mars/07 så é jag nöjd!

//Janne – snart höst 🙁

Niklas
              Deltagare

Jag skall göra allt i min makt att vi får hem plattorna innan nyår. 😀

Snart är det september och sen är det dags för honom att sätta igång med våra plattor. :7

Janne248
                Deltagare

Nu är det september……..men länge till mars/07 :+

Niklas
                  Deltagare

Glömde att informera er att jag var hos vår glasfibersnubbe förra veckan. Jag hämtade jraberg’s backspeglar (då han ville ha tillbaka dem) och lämnade ett annat par. Vi snackade lite mer och han verkar ha full koll på vad det är vi vill ha. Det skall bli intressant att se hur det kommer bli. Jag hoppas att han kommer igång nu under september eller i oktober som han själv sa först. Han ser inte fram emot jobbet (med glimten i ögat) men han lovade att det skulle bli bra. Enligt honom är det lika mycket jobb att bygga en form som det är att göra en hel huv. 🙂

Jag hör av mig så fort jag hör något om pris för plattorna eller får höra något annat från honom.

gotte51
                    Deltagare

Låter jäkligt bra detta! Höll nästan påå att glömma bort backspeglarna 😀 😉

Nikke McRae
                      Deltagare

Äntligen är det oktober! Snart kan vi skruva på de nya speglarna. :7 Nått nytt Niklas?

Niklas
                        Deltagare

Vi får se, skickade ett mail till honom förra måndagen men inte fått svar. Ringer honom i slutet av denna veckan för att få en statusrapport. Än har jag inte gett upp hoppet. Återkommer när jag fått något konkret svar.

mackan79
                          Deltagare

Låter bra.

Niklas
                            Deltagare

Upptäckte att Realcar verkar sälja ungefär samma speglar som de vi köpte men för halva priset. Dock har de bara en adapterplatta som skall vara universell så den lär inte passa oss bättre. Men om någon skall köpa speglar så är det nog bättre att göra det där. Dock verkar det inte som om man kan välja manuell styrning eller elektronisk.

foss
                              Deltagare

Har varit i kontakt med Realcar och de har samma problem med dålig passning. Hur går det med de nya plattorna? Blir de bra vill jag också ha.

Niklas
                                Deltagare

foss: Skönt att det var samma problem där. 😉 Jag skall kontakta tillverkaren i veckan. Jag tänkte ställa av närmaste dagarna så vill han ha ner min bil för att testmontera (om grejorna är påbörjade) så får han lägga på en rem.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 198 totalt)
                                • Ämnet ”Ang. mina Backspeglar ( Kolfiber Race look )…” är stängt för nya svar.