SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ang om Subaru Impreza wrx Sti

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    turbo_tryck
    Deltagare

Hej!!

Jag ska kolla på en Subaru på Tisdag .. o jag tänkte vad ni tycker om den här http://www.blocket.se/vi/9825395.htm?ca=12_s … Priset?? Kör sj en Saab 9-3 Aero 01 som jag ska byta in … Mvh Edy

p_ilis
      Deltagare

Mina tankar.. :+
        Känns kanske aningen dyrt..? Men verkar ju vara en välskött och fin bil! Om du ska trimma så kan det ju vara bättre att köpa en som är gjort lite på kanske. Inte gått så mycket mil, bra. Provkör och köp!

GRID
        Deltagare

Jag reagerade mest på att bilden inte alls visar bilens färg.
          Den ser ju ut å vara silverfärgad nästan, så här är en bild
          så du vet mer vilken nyans den har.
          http://www.3dluvr.com/grid/temp/impreza/WRXSTIPSE02/WRXSTIPSE_hdr_64____.jpg

Jimmie
          Deltagare
            SecretAgentMan
            Deltagare

Vill man åka fulldubb på is är det 04 eller tidigare om det skall vara enkelt och relativt billigt (man bytte bultcirkel på 05:an, och sti-modellerna har för stora bromsar fram för 16″ – åka fulldubb och 16″ på 04 och tidigare handlar om att montera frambromsar från en gt lr wrx, bromsskivan är det faktiska problemet, den sitter som bekant på hjulbultarna..).

04 PSE är optimala valet – ännu tuffare är Strats gam’gt som sopar mattan med sti-kokarna. 😀

/J – klurar på en 06 2,5:a när han blir stor – som bruksare. :+

FlyingFin
              Deltagare

OT: Fan va man blir glad av att se fräscha bilder på en fräsch Impreza. :7

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
                Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

STI_driver
                Deltagare

Oj oj oj vad det har åkt med många heta flickor i den bilen som GRID postade. 😀

Niklas
                  Deltagare

STIdriver: Visa upp bevis som Mats gjorde på en regionsträff i Göteborg, annars är du bara en talker. 😉

/N – som köpte Imprezan för rally-arvet, inte för fjortis-larvet 😛

STI_driver
                    Deltagare

Hittade ingen bild på min hoes, dock en bild med en jäkla massa heta snubbar i. 😀 Duger det? Team ”sopa av banan när nån gammal evo åkt av” hette vi. 😀

FlyingFin
                      Deltagare

*ASG* 😀 Klockrent!

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
                        Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Mats
                        Deltagare

STIdriver: Visa upp bevis som Mats gjorde på en regionsträff i Göteborg, annars är du bara en talker. ;)/N – som köpte Imprezan för rally-arvet, inte för fjortis-larvet 😛

Vad är det jag har gjort nu?
                          Taskigt minne har man…

Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.