Det trillar in små beställningar lite titt som tätt och ibland förväntar sig folk att dekalerna skall levereras omgående. Nu är det så att frakten från tillverkaren till mig har vi sluppit betala och så kommer det att fortsätta att vara. Dock vill jag inte utnyttja detta genom att skicka iväg en beställning på några få dekaler varje vecka. Därför kommer jag att ändra rutinerna så att alla små/mindre beställningar samlas på hög tills slutet av månaden ELLER då det sammanlagda värdet av beställningen överstiger en viss summa. Detta innebär att efter att ni skickar in er beställning OCH förskottsbetalat dekalerna kan det ta någon vecka innan dekalerna trillar ner.
Detta gäller alltså inte er som beställer flera dekaler eller en hel dekor. Då är det som vanligt 5-10 arbetsdagar som gäller för leverans.
Om du beställer en dekal men vill få hem den så fort så möjligt är detta självklart inte omöjligt men då får du betala extra frakt för detta så jag kan ge tillverkaren extra betalt så alla parter är glada. Det handlar inte om några enorma summor, närmare bestämt 100kr. Du avgör själv om du tycker det är värt de extra kronorna eller om du kan vänta tills slutet av månaden.
Observera att om någon vill ha sina dekaler fort och betalar extra för detta så kommer jag självklart ta med alla andra små beställningar som ligger och väntar. Så är du snål men vill få dina dekaler snabbt så övertalar du en kompis att också beställa och ber honom att betala den extra 100-lappen.
Dessa nya rutiner kommer förhoppningsvis göra livet lite enklare för mig och för tillverkaren. Mina förhoppningar är ni egentligen inte kommer märka någon som hellst skillnad…förutom att det kanske tar någon dag extra att få hem dekalerna OM ni nu skulle beställa direkt i början av en månad.
Har ni några frågor, ställ dem här eller skicka ett pm. 🙂