Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    jenza
    Deltagare

tar typ så lång tid, fast nu äre ju semester och så även så du får nog vänta ngn vecka till skulle jag tippa på : /

pannan
      Deltagare

Samma här har heller inte fått något i brevlådan.

Mvh
        J

maxan
        Deltagare

Jag blev medlem i januari… har ej fått medlemskort än, men dock ettlitet klistermärke som skall klistras på medlemskortet. Men, deträcker kanske att man har med klistermärket? (10c20mm eller nåt)

Det var kontot att du inte fått något medlemskort om du nu betalade in i Januari.

För er andra som betalat in under sommartider, hold on.. Folk gör detta på sin fritid och just nu prioriterar de flesta sol, bad och grilla..

Någon gång i Augusti börjar det hela nog trilla igång så smått.. tills dess lär ni också få hålla er och njuta av sol och bad.

______________________________________________________________________

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster
          [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven

MickeM
          Deltagare

Jag blev medlem i januari… har ej fått medlemskort än, men dock ett
            litet klistermärke som skall klistras på medlemskortet. Men, det
            räcker kanske att man har med klistermärket? (10c20mm eller nåt)

MarieT
            Deltagare

Jag blev medlem i januari… har ej fått medlemskort än, men dock ettlitet klistermärke som skall klistras på medlemskortet. Men, deträcker kanske att man har med klistermärket? (10c20mm eller nåt)

Du har PM!

/Marie

MarieT
              Deltagare

Ni andra som väntar på medlemskort, det kommer. Ha lite tålamod bara! 🙂

/Marie

Blondismackan
                Deltagare

Tjena!

Hur länge tar det innan man får medlemskort och en bekräftelse på att man är medlem, jag betalade in årsavgiften för ungefär en månad. Tyckte att man borde börja höra nåt snart.
                  Nån som vet hur lång tid det tar?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.