› SSC › Allmänt snack › Träffar › Angående: Örebro. Träffar och aktiviteter.
- Detta ämne har 38 svar, 2,207 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 7 månader sedan av
Markus.
-
FörfattareInlägg
-
24 maj, 2009 kl. 14:38 #152505
Steewe
DeltagareHelgen är nog helt körd för mig, kanske söndag sen eftermiddag kan funka… Men styr upp nåt ni som kan så gör jag mitt bästa!
Kan inte heller så tidigt. Hur ser det ut nu? Förslag på tid? Vore kul att träffa fler än Steewe, börjar bli lite less på den snubben nu haha! 🙂
HAHA! Jag ska hålla mig på avstånd! 😉 För mig fungerar det bättre om det är framåt eftermiddagen/kvällen. Kanske en mat någonstans?
;)Mat funkar alltid! Kommer vara upptagen till runt 17 jag också men sen är jag fri. Förslag på var vi kan rada upp lite subbor och äta en bit mat? Ciao Ciao på Hagmarksgatan kanske?
Det skulle fungera för mig. Kommer att vara ifrån datorn resten av kvällen nu, men du kan ju höra av dig taway om det bestäms något. Annars finns det fler dagar vi kan styra något. Kommer ju tydligen att vara fint väder nästa vecka så en kväll med minst tre tvättade Subbor kanske vore något oxå..
24 maj, 2009 kl. 15:05 #152491nize
DeltagareJag är öppen för en pizza och lite snack, vad sägs om 19.00?
24 maj, 2009 kl. 15:33 #152506Steewe
DeltagareJag är öppen för en pizza och lite snack, vad sägs om 19.00?
19.00 CIAO CIAO på HAGMARKSGATAN 50 i ÖREBRO. Har precis pratat med taway och han kommer. Vi ses där! Sen hoppas jag att det kanske finns FLER Subbor i ÖREBRO som oxå kan komma förbi. =)
/Stefan
24 maj, 2009 kl. 23:00 #152492nize
Deltagaretrevligt att träffas en sväng idag även om jag inte hann stanna mer än några minuter… får bli längre nån gång nästa vecka som sagt. hoppas några fler kan komma då också! bra initiativ att maila folk, taway!
2 juni, 2009 kl. 16:54 #152499mangan
Deltagarehar nåra kort ligger på datan dels från vingåker på 2st blåa + en vinröd.
sen på era som va uppe i ånnaboda i helgen, inget avancerat men bara så ni vet =)
för övrigt så vare väll dig taway ja körde om igår prec innan västhaga avfarten..2 juni, 2009 kl. 19:31 #152507Steewe
Deltagarehar nåra kort ligger på datan dels från vingåker på 2st blåa + en vinröd.sen på era som va uppe i ånnaboda i helgen, inget avancerat men bara så ni vet =)för övrigt så vare väll dig taway ja körde om igår prec innan västhaga avfarten..
Det borde vara taway, för igår stod min och vilade. =) Jag är intresserad av bilderna du har på din dator, alltid kul att se hur andra vinklar bilen så att säga.. Ha det!
2 juni, 2009 kl. 21:51 #152479Markus
Deltagarehar nåra kort ligger på datan dels från vingåker på 2st blåa + en vinröd.sen på era som va uppe i ånnaboda i helgen, inget avancerat men bara så ni vet =)för övrigt så vare väll dig taway ja körde om igår prec innan västhaga avfarten..
Mmm så var det. Fick laga en drivknutsdamask med gaffatejp på vägen hem så jag tog det lite lungt för det var inte så mycket fett kvar. Dessutom hade jag ett läckande tryckrör och är i behov av nya lager i bakdiffen. Alltid är det något…
När ska vi ta och dra ihop imprezafolket i stan då? Den här helgen kommer jag vara i Stockholm på kryssning och lite andra festligheter så ni får klara er själva men nästa veckan är jag med.
3 juni, 2009 kl. 09:13 #152493nize
Deltagarejag har också bilder från mixen uppe för er som inte sett det på garaget: http://picasaweb.google.com/allgoodemailaddresseswastaken/Orebromixen2009?authkey=Gv1sRgCKGduJn08IKQTw&feat=directlink
Vill ni ha bilderna i större format är det bara att maila och fråga.
7 juni, 2009 kl. 15:33 #152500mangan
Deltagarehar man inte jobb så skaffar man sig alltid 😛
släng iväg ett pm med mail lr så bara så kan ja skicka över de jag har.
passar på att slänga in en fråga.
om ni kör med oljetemp\tryck
vart har ni kopplat in era och hur.
behöver flytta givarn till trycket kan man dra en bit koppar rör imellan lr va rekomenderar ni9 juli, 2009 kl. 23:26 #152480Markus
DeltagareHej o hopp nu har det inte hänt något här på ett tag! Vad säger ni om en liten karavan till Norrköping på lördag? Jag och Steewe kommer köra ner ifall att vädret är ok.
13 augusti, 2009 kl. 18:19 #152494Red_Mike
DeltagareKör ni fortfarande träffar i Örebro? Var ett tag sen nått kom upp här.. Ska köpa mig en GT om 1-2 veckor och skulle vara kul och träffa andra boxer nördar innan sommaren är slut 🙂
15 augusti, 2009 kl. 00:38 #152481Markus
DeltagareKör ni fortfarande träffar i Örebro? Var ett tag sen nått kom upp här.. Ska köpa mig en GT om 1-2 veckor och skulle vara kul och träffa andra boxer nördar innan sommaren är slut 🙂
Jag har försökt få till träffar men det var bara Steewe som visade intresse och han har sålt sin nu. Det är mest bara jag som är ute och kör om nätterna. Känner mig lite ensam. Idag kom det dock ut en silverfärgad GT och snurrade lite på mässan men han verkar blyg och stannade inte. Örebro behöver fler subbor! Det kryllar ju av Evo här. Flera snuskigt vassa visserligen men ändå! 😀
15 augusti, 2009 kl. 14:50 #152495Red_Mike
DeltagareOkej tråkigt. Vart i Örebro rullar du och alla andra då? Om man ska ta en sväng till örebro nångång och se om man hittar er 😉
15 augusti, 2009 kl. 19:06 #152482Markus
DeltagareOkej tråkigt. Vart i Örebro rullar du och alla andra då? Om man ska ta en sväng till örebro nångång och se om man hittar er 😉
Jag är ute på mässan nästan varje fredag- och lördagkväll och snackar skit. Har inte varit med på så mycket lek i år dock. Idag var vi tre subbor ute i alla fall! Kul att träffa lite nya ansikten. Synd bara att det regnade så vi inte kunde leka nu när jag kände mig riktigt sugen… Bara du skriver en rad här när du är sugen på att rulla ut med pärlan. Jag möter upp om jag kan.
Jag tycker vi ska sikta på att ha en stående träff med fika/skitsnack mitt i veckan, varannan vecka eller något sånt. Nu är det inte så långt kvar på säsongen men till nästa år måste det bli bättring!
15 augusti, 2009 kl. 19:48 #152496Red_Mike
DeltagareSjälvklart! Får jag bilen under veckan så dyker jag upp på fredag. Men tycker du ska dra med några imprezor till sista slaggsta träffen i E-tuna på söndag, Det blir jag och minst en till impreza som ska dit, Sen blir det lite lek efteråt 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.