› SSC › Allmänt snack › Träffar › Angående: Örebro. Träffar och aktiviteter.
- Detta ämne har 38 svar, 2,207 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 7 månader sedan av
Markus.
-
FörfattareInlägg
-
17 augusti, 2009 kl. 10:47 #152483
Markus
DeltagareSjälvklart! Får jag bilen under veckan så dyker jag upp på fredag. Men tycker du ska dra med några imprezor till sista slaggsta träffen i E-tuna på söndag, Det blir jag och minst en till impreza som ska dit, Sen blir det lite lek efteråt 🙂 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=135878&p=2
Vi får väl hoppas att folk läser här och blir sugna. Steewe har ju sålt sin och en annan vän med Impreza kom inte överens med Polisen så han har inget kort på ett bra tag. Ställer mig lite skeptisk till att åka dit på söndag men får väl se. Har dåligt med pengar kvar nu.
Det börjar närma sig för Västeråsträff, Linköpingsträff och Meet of the month i Norrköping också. Om någon vill ha karavan så är jag på. Samåka är bättre för ekonomin men inte lika kul 😉
25 augusti, 2009 kl. 20:03 #152484Markus
DeltagareHallå är det någon här? 😉
Det har säkert inte undgått någon att det är träff i Västerås till helgen. Jag tänker åka och hoppas på att få med fler Imprezor från Örebro! Ta er i kragen!:P
(…och Steewe måste såklart skaffa sig en ny subba omgående, det kan aldrig upprepas för många gånger…)
26 augusti, 2009 kl. 16:22 #152497Red_Mike
DeltagareDu/ni åker väl E18 hela vägen till västerås antar jag? du/ni skulle inte kunna ta ett stopp i köping så jag kan hänga med karavanen? 😉
26 augusti, 2009 kl. 16:23 #152485Markus
DeltagareNi åker väl E18 hela vägen till västerås antar jag? Ni skulle inte kunna ta ett stopp i köping så jag kan hänga med karavanen? 😉
Absolut 🙂 Återkommer om vilken tid jag tänker åka.
15 september, 2009 kl. 12:54 #152508Steewe
DeltagareHallå är det någon här? ;)Det har säkert inte undgått någon att det är träff i Västerås till helgen. Jag tänker åka och hoppas på att få med fler Imprezor från Örebro! Ta er i kragen!:P (…och Steewe måste såklart skaffa sig en ny subba omgående, det kan aldrig upprepas för många gånger…)
Nu är det nära taway. 😀
15 september, 2009 kl. 13:26 #152486Markus
DeltagareHallå är det någon här? ;)Det har säkert inte undgått någon att det är träff i Västerås till helgen. Jag tänker åka och hoppas på att få med fler Imprezor från Örebro! Ta er i kragen!:P (…och Steewe måste såklart skaffa sig en ny subba omgående, det kan aldrig upprepas för många gånger…)
Nu är det nära taway. 😀
Ja, det är tur för dig! 😛
Är det inte dags att samla ALLA imprezor i stan för en gemensam fika/pizza-pratstund innan det blir vinter? Det har blivit fler Imprezor i stan men det är fan inte många man ser röken av på helgerna eller i veckorna. Nu har säkert många en regering som inte tycker helger är bra men för mig fungerar alla dagar i veckan! Om det i alla fall blir en helg så ser jag GÄRNA en annan mötesplats än mässan så vi slipper idioter, om det är det som hindrar folk från att komma ur garderoben och säga hej! :*
Jag häver ur mig onsdagen den 23:e September som ett första förslag!
15 september, 2009 kl. 14:14 #152509Steewe
Nu är det nära taway. 😀
Ja, det är tur för dig! :PÄr det inte dags att samla ALLA imprezor i stan för en gemensam fika/pizza-pratstund innan det blir vinter? Det har blivit fler Imprezor i stan men det är fan inte många man ser röken av på helgerna eller i veckorna. Nu har säkert många en regering som inte tycker helger är bra men för mig fungerar alla dagar i veckan! Om det i alla fall blir en helg så ser jag GÄRNA en annan mötesplats än mässan så vi slipper idioter, om det är det som hindrar folk från att komma ur garderoben och säga hej! :*Jag häver ur mig onsdagen den 23:e September som ett första förslag!
Jo det är verkligen dags, men frågan är hur många det är som läser det här.. 🙁 Det fungerar nästan alla dagar i veckan för min del oxå, förutom onsdagen den 23:e. 🙂 Ska vi prata nästa vecka är det måndag eller tisdag som passar för min del. 😉
22 september, 2009 kl. 17:10 #152501mangan
Deltagaredet vore kul o snacka me er andra kanske ta nåra kort ihop.. ja kommer om ja kan
6 april, 2010 kl. 21:02 #152487Markus
DeltagareNu är det tvåtusentio och dags att liva upp den här tråden igen! Jag pysslar för fullt för att får subban klar till slutet på april. Vad sägs om en första träff den 1:a maj? På kvällen är det Meet of the month #1 i Norrköping så det vore kul med en gemensam färd dit ner efteråt. Tänkte inte något avancerat men lite foto kanske är kul och mat brukar väl alla behöva ibland? 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.