Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Bra svar boys 🙂

Jag har kontaktat skolan. Jag återkommer när jag fått svar.

MDE
      Deltagare

vem blir det i år som får dessa solberg eller grönholm kanske?

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi691/PC190063.sized.jpg

/MDE

555_STI
        Deltagare

Hur blev det? finns de platser?
          🙂

Davve
          Deltagare

Hur blev det? finns de platser?:)

Visst finns det platser.. Men intresset är tok för lågt. Hur många är ni?

Davve
            Deltagare

Nu kör vi..

Sista chansen !!! I veckan måste jag ringa och säga hur många vi blir.

Anmälda:

Davve
              MDE
              Mackan79

ANMÄL ER NU! MISSA INTE DETTA!!

Foppa
              Deltagare

Tja.

Vart det nå boende för er i Lesjöfors eller vart ni skulle bo??

Kul å veta om man möter några fler imprezor nästa helg..

Ni är Välkommna till SS.13 på Lördan..Står funktionär på den. Publikplats 7,Mörtjärn..Kan vi ha en liten kokarträff!!

Davve
                Deltagare

Tja.Vart det nå boende för er i Lesjöfors eller vart ni skulle bo??Kul å veta om man möter några fler imprezor nästa helg..Ni är Välkommna till SS.13 på Lördan..Står funktionär på den. Publikplats 7,Mörtjärn..Kan vi ha en liten kokarträff!!

Vi bor i Sörby en mil ifrån Hagfors.

Även fast många inte bor med klubben så vore det kul om vi kunde heja fram Subaru tillsammans iaf.

Foppa
                  Deltagare

Tja.Vart det nå boende för er i Lesjöfors eller vart ni skulle bo??Kul å veta om man möter några fler imprezor nästa helg..Ni är Välkommna till SS.13 på Lördan..Står funktionär på den. Publikplats 7,Mörtjärn..Kan vi ha en liten kokarträff!!

Vi bor i Sörby en mil ifrån Hagfors.Även fast många inte bor med klubben så vore det kul om vi kunde heja fram Subaru tillsammans iaf.

Precis..
                    Har ni bestämt vilka SS ni ska åka på än??
                    Har skrivit i den andra tråden,den vi ska snacka in för svenska.
                    Vilka jag ska på..

Davve
                    Deltagare

Nu börjar det dra ihop sig.. Snart är det rallydags 🙂

Imorgon “onsdag” så är det sista anmälningsdagen för att bo med klubben.

Passa på att bo billigt “250 kr pers\natt. inkl frukost” och mitt i rally skogen. Ta med vänner eller varför inte familjen och njut av en rallyupplevelse som sent kommer att glömmas. Vi har tillgång till V.I.P pass på service området!!

HÄNG ME OCH NJUT!!

http://www.swrt.com/img_gallery/723930611.jpg

Davve
                      Deltagare

Ni som anmält er har fått mail.

Kocken
                        Deltagare

Blir det något rally för er??

Jag å Frasse ska upp, ska vi ses i skogarna??Vi drar på onsdag kväll.
                          Skulle gärna bo med klubben men ni snarkar så in i helvete, kunde inte sova sist. Hmm eller var det åtgången på öl……………
                          //Kocken

Davve
                          Deltagare

Blir det något rally för er??Jag å Frasse ska upp, ska vi ses i skogarna??Vi drar på onsdag kväll.Skulle gärna bo med klubben men ni snarkar så in i helvete, kunde inte sova sist. Hmm eller var det åtgången på öl……………//Kocken

Jag hoppas det.. men jag väntar på svar ifrån MDE & Mackan.

Klart vi ska träffas..

MDE
                            Deltagare

Blir det något rally för er??Jag å Frasse ska upp, ska vi ses i skogarna??Vi drar på onsdag kväll.Skulle gärna bo med klubben men ni snarkar så in i helvete, kunde inte sova sist. Hmm eller var det åtgången på öl……………//Kocken

konstigt aldrig hört nån snarka!!! måste bero på alla djupa drömmar om dom fina WRC bilarna 🙂

Jag hoppas det.. men jag väntar på svar ifrån MDE & Mackan.Klart vi ska träffas..

Svar skickat!!

/MDE

Davve
                              Deltagare

konstigt aldrig hört nån snarka!!! måste bero på alla djupa drömmar om dom fina WRC bilarna :)Jag hoppas det.. men jag väntar på svar ifrån MDE & Mackan.Klart vi ska träffas..

Svar skickat!!/MDE

Kanoners.. nu är det mackan kvar.. men rally blir det 🙂

mackan79
                                Deltagare

svar skickat

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.