› SSC › Allmänt snack › Träffar › ANMÄLAN – Kokarboda Superstage 22-23 September
- Detta ämne har 69 svar, 4,418 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 5 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
4 juni, 2007 kl. 22:23 #147351
Amit
DeltagareNu får ni fan alla ge er…
Vad fan håller ni på med?
I nästan alla jävla trådar om SS så tjafsas det..Ni som inte vill komma… SKIT I DET jag tror ingen bryr sig! det är era val!
Ni som vill komma! VÄLKOMMNA!
Sen är det upp till arrangörerna hur det hela ska gå till, saker och ting förändras under hela planeringen det måste en klubb som SSi förstå! jag menar hälften av alla som står i listan kommer som block säger säkerligen inte ens dyka upp!
Det går bara köra 35 bilar. FATTA!
Blir så jäkla frustrerad när jag ser en massa onödigt gnäll i denna klubb där hälften inte är äldre än 3 år gammla!
SKÄRPNING!!
Och för den hela ståhejen om varför jag fick köra tycker jag att pasi eller block eller någon annan av arrangörerna berätta.
———————————–
Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”
Amit Duggal
http://www.redrumperformance.se4 juni, 2007 kl. 23:03 #147379specialized
DeltagareJahopp, eftersom nu inte reservlistan verkar gälla, så ser inte jag någon orsak att stå uppskriven där….
`Först till kvarn får först mala…` 😀 Ja,eller hur..
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar ;):D4 juni, 2007 kl. 23:04 #147380specialized
DeltagareAnmälda:
1 Pasi
2
3 Ulrik S
4 Staffe
5 Johan V
6 Jesper W
7 Arne A8 Block
9 Urban Palm
10 Liselotte Nordquist
11 Oskar K
12 Christian A
13 Desen
14 Klas D
15 Jan-Erik S
16 Jonas Ö
17 Stefan F
18 Anders Botnen
19 Henrik T
20 Daniel Nilsson
21 Klas Johansson
22 Patrik Bertilsson
23 Tobias Selin
24 Carl Selin
25 Tobisa Eriksson
26 Markus Lennartsson
27 Steve Jenkins
28 Marcus Andersson
29 Pontus Wagenius
30 Philip Drené
31 Jonnie Malmros
32 Tommy Jernberg
33 Roger Ring
34 Catrine Johanson
35 Jerry ArvidssonReservlista:
1. Daniel Johansson
2.
3. Adam Kaijser
4. Patrik Kjellvås
5. Niklas Herner SSi985
6. David Johansson
7. Manuel Guyot
8. Jonas Björklund
9. Alexander G.Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉5 juni, 2007 kl. 05:02 #147373Pasi_k
DeltagareAnmälda:
1 Pasi
2 Daniel Johansson
3 Ulrik S
4 Staffe
5 Johan V
6 Jesper W
7 Arne A8 Block
9 Urban Palm
10 Liselotte Nordquist
11 Oskar K
12 Christian A
13 Desen
14 Klas D
15 Jan-Erik S
16 Jonas Ö
17 Stefan F
18 Anders Botnen
19 Henrik T
20 Daniel Nilsson
21 Klas Johansson
22 Patrik Bertilsson
23 Tobias Selin
24 Carl Selin
25 Tobisa Eriksson
26 Markus Lennartsson
27 Steve Jenkins
28 Marcus Andersson
29 Pontus Wagenius
30 Philip Drené
31 Jonnie Malmros
32 Tommy Jernberg
33 Roger Ring
34 Catrine Johanson
35 Jerry ArvidssonReservlista:
1. Adam Kaijser
2. Patrik Kjellvås
3. Niklas Herner SSi985
4. David Johansson
5. Manuel Guyot
6. Jonas Björklund
7. Alexander G.
8.
9.Sedär. Där kom ju fler som fick vara med då.
Amits Roll i det hela är att han just SPONSRAR med priser.
Tack Amit och Redrum Performance.
Därför får han klart ratta han med..Tycker ni inte det är ett bra sätt att lösa det på??
5 juni, 2007 kl. 05:13 #147331SecretAgentMan
DeltagareNu får ni fan alla ge er…Vad fan håller ni på med?I nästan alla jävla trådar om SS så tjafsas det..Ni som inte vill komma… SKIT I DET jag tror ingen bryr sig! det är era val!Ni som vill komma! VÄLKOMMNA!Sen är det upp till arrangörerna hur det hela ska gå till, saker och ting förändras under hela planeringen det måste en klubb som SSi förstå! jag menar hälften av alla som står i listan kommer som block säger säkerligen inte ens dyka upp!Det går bara köra 35 bilar. FATTA!Blir så jäkla frustrerad när jag ser en massa onödigt gnäll i denna klubb där hälften inte är äldre än 3 år gammla!SKÄRPNING!!Och för den hela ståhejen om varför jag fick köra tycker jag att pasi eller block eller någon annan av arrangörerna berätta.———————————–Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”Amit Duggalwww.redrumperformance.se
Bugeye, bugeye, bugeye! 😀
…och jag håller med de som ger lite kritik, det är inte snyggt alls att halka förbi en ”först till kvarn'”-kö med flera reserver, oavsett vem det är (hade det varit Stoffe med rallykokarn’ så hade det kanske varit en annan sak – dubbelmoral? :+ ).
Att sedan inte kunna ta den kritiken på rätt sätt (oavsett om man anser att den är mer eller mindre smidigt framlagd) är inte bra skit ™ heller – och sedan på det en mild urspårning från dig Amit, som faktiskt pyntade dig förbi hela kön, nja, du och Pasi får nog vara beredda på en del sura miner. 🙂
Men till syvende och sist så är det ju Pasi som är träffgeneral, det är syds träff. 🙂
/J
5 juni, 2007 kl. 08:31 #147374Pasi_k
DeltagareBugeye, bugeye, bugeye! :D…och jag håller med de som ger lite kritik, det är inte snyggt alls att halka förbi en ”först till kvarn'”-kö med flera reserver, oavsett vem det är (hade det varit Stoffe med rallykokarn’ så hade det kanske varit en annan sak – dubbelmoral? :+ ).Att sedan inte kunna ta den kritiken på rätt sätt (oavsett om man anser att den är mer eller mindre smidigt framlagd) är inte bra skit ™ heller – och sedan på det en mild urspårning från dig Amit, som faktiskt pyntade dig förbi hela kön, nja, du och Pasi får nog vara beredda på en del sura miner. :)Men till syvende och sist så är det ju Pasi som är träffgeneral, det är syds träff. :)/J
Dom som klagat på det hela Svarade jag rakt på , att ailien är med och traggar då han ens inte ska använda banan förstår jag mig verkligen inte?
Sen att han helt har vänt tills idag , förstår jag inte heller?Alla mina beslut är förankrade hos BLOCK.
Att Amit halkade förbi listan var för att varken jag eller block trodde listan skulle fyllas så fort.
Sponsrar Amit med Priser , ska han självklart få köra eller?Hade jag velat , kunde jag ha kört ut en förfrågan till endast Region SYD , då hade det nog varit fullt innan det hamnat på nätet ens.
Men jag tyckte alla skulle få chansen att köra.Sura/Glada miner???
Den dagen man kan vara alla till lags kommer aldrig.Lovar att till nästa år så blir det syd som kommer få för-frågningar.
Blir det nå´n plats över så kanske man lägger upp en anmälnings lista med.Verkar inte vara nå´n som är glad att det blir nå´n körning..?
5 juni, 2007 kl. 10:24 #147352Amit
DeltagareNu får ni fan alla ge er…Vad fan håller ni på med?I nästan alla jävla trådar om SS så tjafsas det..Ni som inte vill komma… SKIT I DET jag tror ingen bryr sig! det är era val!Ni som vill komma! VÄLKOMMNA!Sen är det upp till arrangörerna hur det hela ska gå till, saker och ting förändras under hela planeringen det måste en klubb som SSi förstå! jag menar hälften av alla som står i listan kommer som block säger säkerligen inte ens dyka upp!Det går bara köra 35 bilar. FATTA!Blir så jäkla frustrerad när jag ser en massa onödigt gnäll i denna klubb där hälften inte är äldre än 3 år gammla!SKÄRPNING!!Och för den hela ståhejen om varför jag fick köra tycker jag att pasi eller block eller någon annan av arrangörerna berätta.———————————–Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”Amit Duggalwww.redrumperformance.se
Bugeye, bugeye, bugeye! :D…och jag håller med de som ger lite kritik, det är inte snyggt alls att halka förbi en ”först till kvarn'”-kö med flera reserver, oavsett vem det är (hade det varit Stoffe med rallykokarn’ så hade det kanske varit en annan sak – dubbelmoral? :+ ).Att sedan inte kunna ta den kritiken på rätt sätt (oavsett om man anser att den är mer eller mindre smidigt framlagd) är inte bra skit ™ heller – och sedan på det en mild urspårning från dig Amit, som faktiskt pyntade dig förbi hela kön, nja, du och Pasi får nog vara beredda på en del sura miner. :)Men till syvende och sist så är det ju Pasi som är träffgeneral, det är syds träff. :)/J
Anledningen till att jag fick köra var för att jag sponsrade träffen med priser.
Jag låg som reserv nr 6 när jag fick en VIP plats som de kallade det.
Jag har inte menat något illa till någon och hoppas att denna soppan löses snarast.
anledningen till att jag blev förbannad är för jag tycker att istället för att diskutera som vuxna så beter sig alla som 3 åringar..
Frågan är om man verkligen ska sponsra och dra på sig en massa kostnader på en träff för SSi som det ser ut nu?
Mvh
Amit———————————–
Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”
Amit Duggal
http://www.redrumperformance.se5 juni, 2007 kl. 11:15 #147339simo
DeltagareDet går bara köra 35 bilar. FATTA!
Så hur kom det sig att du fick plats 36….
/U – funderar vidare
5 juni, 2007 kl. 11:27 #147375Pasi_k
DeltagareDet går bara köra 35 bilar. FATTA!
Så hur kom det sig att du fick plats 36…./U – funderar vidare
FÖR ATT HAN SPONSRAR MED PRISER.
Åter IGEN ..
MODERATOR[/] inget OT i Denna tråd tack…5 juni, 2007 kl. 15:08 #147334Blocken
DeltagareVIKTIG INFO!
Nu tar vi ett uppehåll i trådarna ANMÄLAN och SNICK-SNACK.
Under tiden försöker vi få till ytterligare en helg att köra på.Målet är att alla som vill ska få köra, men då måste vi tyvärr dela på oss då man inte kan vara hur många som helst som kör. Träffen är en SSI-träff för ALLA SSI-medlemmar.
Vi återkommer så fort vi fått mer info från Bilsport.
TRÅDEN LÅSES.
Med vänliga hälsningar
Anders Block
Ordf SSI
block@impreza.nu
0707-575704 -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”ANMÄLAN – Kokarboda Superstage 22-23 September” är stängt för nya svar.